باحضور استاندار؛

بهره برداری و کلنگ زنی 1000 پروژه گازرسانی در خراسان رضوی برگزار شد

آیین کلنگ زنی و بهره‌برداری یکهزار طرح گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با اعتبار 4800 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حسن افتخاری در مراسم افتتاح و کلنگ زنی همزمان پروژه های گازرسانی هفته دولت امسال که با حضور استاندار، نماینده مردم فریمان، سرخس، احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مشهد در روستای کلاته منار بخش رضویه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای دولت اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۱ روستای این محور به نمایندگی از یکهزار پروژه استان انجام می شود.
وی افزود: در هفته دولت امسال یکهزار پروژه گازرسانی شامل ۱۳۵ پروژه روستایی و ۸۶۵ مورد طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان آغاز شد. در بخش روستایی۷۶ روستا با جمعیت ۸۹۳۰ خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده و عملیات اجرایی گازرسانی در ۵۹ روستای دیگر با جمعیت ۴۲۳۵ خانوار نیز با مجموع 2100 میلیارد ریال انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی هم ۸۶۵ مورد پروژه شامل افتتاح طرح های گازرسانی در ۳۲۰ واحدتولیدی و صنعتی و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۴۵ واحد دیگر با مجموع اعتبار 2700 میلیارد ریال اجرایی می شود.
افتخاری گفت: مجموع اعتبار طرح های گازرسانی در خراسان رضوی طی هفته دولت امسال رقمی بالغ 4800 میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: با شروع عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به 21 روستای بخش رضویه مشهد که در مدت زمان ۴۸۰ روز به بهره‌برداری خواهد رسید ۱۸۲۳ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند. در این پروژه ۱۵۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، ۱۱۰۰ مورد انشعاب و ۴ ایستگاه تقلیل فشار نصب و ۵۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران هزینه خواهد شد.
افتخاری در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار و پیگیری های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از حمایت های وزارت نفت و شرکت ملی گاز و تلاش های شبانه روزی کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی برای اجرای طرح‌های گازرسانی در دوران سخت پاندمی کرونا تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها