استاندار زنجان گفت: حوزه توزیع برق، در شرایط سخت و کمبودها، امسال بهترین عملکرد و مدیریت این انرژی را داشته است.
استاندار زنجان گفت: حوزه توزیع برق، در شرایط سخت و کمبودها، امسال بهترین عملکرد و مدیریت این انرژی را داشته است.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۸۱

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ فتح‌الله حقیقی  در آیین افتتاح شماری از پروژه های مربوط به هفته دولت در حوزه های برق، ارتباطات و فناوری  و مخابرات استان زنجان که بصورت ارتباط تصویری  در شرکت توزیع برق زنجان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره رجایی و باهنر شهداء والامقام دولت گفت: اگرچه عمر مدیریت شهید رجایی از نظر زمان بسیار کوتاه بود ولی آثار این مدیریت هر روز که از انقلاب می گذرد، بیشتر احساس می شود.

وی با بیان اینکه دولتمردان زحمات و تلاش های بسیاری در ارائه خدمات به مردم متحمل می شوند، اظهار داشت: با افتتاح پروژه های هفته دولت، تنها بخش کوچکی از تلاشهای آنها دیده می‌شود.

 استاندار زنجان، هفته دولت را فرصت بسیار مغتنمی برای ارائه گزارش از عملکرد دولت به مردم عنوان کرد و افزود: گزارش‌های ما اگر مستند باشد، قطعاً باعث خرسندی مردم و رفع ایرادها شده و موجب تلاش بیشتر می شود.

حقیقی چهار بانده کردن محور زنجان- بیجار به طول ۳۵ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۱۸۹ میلیارد تومان، افتتاح پست برق شهری و روستایی را از جمله پروژه های افتتاحی در هفته دولت عنوان کرد و گفت: پروژه های افتتاحی در حوزه برق بسیار زیاد است و در سال ۹۹ علاوه بر افتتاح طرحهای مختلف، حداقل سه بار هم افتتاح پروژه های حوزه برق را به صورت کشوری داشتیم که تقدیر وزیر را در پی داشت و این حائز اهمیت است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه اگرچه مهم است اما موثر بودن آن موضوع مهمتری است، افزود: اهمیت و تاثیر واقعی طرح ها و پروژه ها، زمانی مشخص می شود که در شرایط خاص کاربردی تر باشد.

وی با اشاره به اینکه ما امروز درگیر کرونا هستیم که هر موج آن، وحشی تر و فاجعه بارتر از موج قبلی است، اظهار داشت: بنابراین در شرایط کنونی، باید ۲ کار ویژه و مهم انجام دهیم که تزریق واکسن به میزان فراوان و تمهیدات لازم برای اینکه مردم کمتر از خانه‌های خود بیرون بیایند که تحقق این امر، ارائه خدمات به مردم است.

حقیقی با بیان اینکه خوشبختانه حوزه توزیع برق با ارائه خدمات غیرحضوری به مردم، کمک کرده است که نیاز زیادی برای خروج از خانه نباشد، افزود: بر اساس هدفگذاری های انجام شده در سطح ملی، باید تا سال ۱۴۰۴ خدمات برقی خود را الکترونیکی کند تا مردم به صورت مکانیزه و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات خود را دریافت کنند.

وی گفت: شرکت توزیع در سال ۹۹ به این هدف دست یافته و چهار سال هم از برنامه جلوتر است و این اقدام نه تنها تکریم مردم است بلکه به سهم خود به صورت فوق العاده با کرونا مقابله کرده است.

 استاندار زنجان تاکید کرد: حوزه توزیع برق به یقین همپای همیاران سلامت هستند.

 بیش از ۷۰ درصد مشترکین برق امید، برق رایگان مصرف می کنند
حقیقی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مصرف مشترکین طرح برق امید، مشمول بخشودگی شده و برق رایگان مصرف می‌کنند، افزود: درصد قابل توجهی از مشترکانی هم که برق بیشتری مصرف می کردند با الگو گرفتن از آنها مصرف خود را کاهش داده اند.
 
 
استاندار زنجان همچنین به اقدامات حوزه مخابرات اشاره کرد و گفت: اینترنت پرسرعت روستاهای بالای ۲۰ خانوار، از حدود ۶۶ درصد در سال ۹۷ به ۸۹ درصد  در حال حاضر و شهری  هم از ۸۰ درصد در سال ۹۷ به ۱۰۰ درصد در حال حاضر رسیده است.

حقیقی با بیان اینکه امروز با افتتاح اینترنت پرسرعت ۱۰ روستا و مجموعاً  با ۹۹ دکل نصب شده، مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده، ۱۸۰  میلیارد تومان است، افزود: شهریورماه امسال ۳۱ روستا را به اینترنت پرسرعت مجهز کردیم و ۸۸ میلیارد تومان هم هزینه شده است.


 
 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها