مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛

برای تحقق شعار سال همه ی دستگاه های اجرایی و قضایی پای کار آمده اند

سرپرست اداره‌کل تعاون

تلاش‌های خوبی برای آموزش نیروی انسانی ماهر صورت گرفته است

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور آموزش و تولید نیروی انسانی ماهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۳۳۵۲۲۲
به گزارش جام جم آنلاین  زنجان، همزمان با هفته دولت و با هدف ارائه آموزش‌های بدو و حین خدمت به شاغلین بنگاه‌های اقتصادی، بررسی موانع تولید و مهارت‌افزایی مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی، محمدرضا انصاری به همراه معاونین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از کارخانه سیمان زنجان بازدید به‌عمل آورد.
وی در حاشیه بازدید از مرکز آموزش جوار کارگاهی در کارخانه سیمان زنجان عنوان کرد: به منظور آموزش و تولید نیروی انسانی ماهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان یکی از برنامه‌های شاخص سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال‌جاری را موضوع آموزش شاغلین و توانمندسازی نیروی کار دانست.

انصاری مهارت‌افزایی را راهی مهم برای تقویت اشتغال در جامعه دانست و اضافه کرد: رویکرد آموزش‌های مهارتی تقاضا محوری است و تنها با مشارکت، می‌توان نیاز واقعی واحدهای تولیدی را تأمین کرد.

وی تصریح کرد: برخورداری از زیر ساخت‌های مناسب از قبیل وجود نیروهای متخصص به عنوان مربی و مدرس داخلی، فضای آموزشی مناسب و کارگاه‌های مجهز جهت پشتیبانی از خط تولید از پیش نیازهای ضروری احراز شرایط دریافت مجوز یاد شده است. با اجرای دستورالعمل‌ها و پیاده‌سازی استانداردهای فنی و حرفه‌ای، سیمان خدابنده، موفق به دریافت موافقت‌نامه اصولی و پروانه فعالیت مرکز آموزش بین کارگاهی شد.

در این دیدار خادمی، مدیرعامل کارخانه سیمان زنجان در خصوص موانع تولید و آموزش‌های لازم جهت کارکنان توضیحاتی ارائه کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها