رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.
رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۰۷

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ میرمحمدی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار با بیان اینکه این میزان کالا در ۵ ماه گذشته جابجا شده است، افزود: در مدت یادشده ۱۲۹ هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش گفت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

میرمحمدی از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۱هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها