رییس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: تاخیر در صدور حکم توسط قاضی پذیرفتنی نیست چرا که، تضییع حقوق مردم و ناخشنودی خدای متعال را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۵۱
تعلل قضات در صدور حکم جایز نمی باشد به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در دیدار با رییس دادگستری و قضات شهرستان کامیاران ضمن تاکید بر بهبود وضعیت آمار موجودی پرونده‌های این شهرستان، اظهار داشت: تاخیر در صدور حکم توسط  قاضی پذیرفتنی نیست چرا که، تضییع حقوق مردم و ناخشنودی خدای متعال را به دنبال خواهد داشت.

رییس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن حضور در دادگستری شهرستان کامیاران با رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره دوشهید والامقام رجایی و باهنر را گرامیداشت و اظهار کرد: بهبود وضعیت آمار موجودی پرونده‌های دادگستری استان موجب می‌شود تا احقاق حق در زمان کمتری صورت پذیرد و مردم نسبت به دستگاه قضایی امیدوارتر شوند و در این راستا توجه به کاهش ورودی پرونده به دادگستری ضروری است.

وی وضعیت آمار موجودی پرونده‌های دادگستری شهرستان کامیاران را مناسب توصیف و تاکید کرد: ضروری است تا قضات در سطح استان کردستان ضمن همراهی با طرح جهادی کاهش آمار پرونده‌های استان سعی کنند تا با کار مضاعف و شبانه‌روزی در زمان مقرر موجودی پرونده‌های استان را به حد متعارف و منطقی برسانند.

در ادامه این سفر، رییس کل دادگستری استان کردستان بهمراه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان از پروژه منازل سازمانی دادگستری کامیاران بازدید و بر لزوم اتمام این پروژه در سریع‌ترین زمان تاکید کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها