انتخاب سایه ابرو مناسب با رنگ ابروهایتان یکی از دردسرهای خرید شما شده است؟ همیشه برای انتخاب رنگ سایه چشم دچار تردید می شوید و نمی دانید کدام رنگ بیشتر مناسب شما است؟ نمی توانید سایه چشم و ابرو مناسب خود را پیدا کنید؟
کد خبر: ۱۲۹۶۱۲۴

چگونه سایه آرایشی برای چشم و ابرو انتخاب کنیم؟

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از مفرح ترین خرید های دنیا از دیر باز تاکنون بوده است که بانوان اگر قصد استفاده از آن را هم نداشته باشند باز هم هنگام خرید آن دلشان می خواهد تنوع و رنگارنگی بیشتری را خریده و در دسترس خود داشته باشند، چرا که از خرید این محصولات در تنوع زیاد روحیه و انرژی می گیرند.

جالب است بدانید کامل ترین ست لوازم آرایشی، ست لوازم آرایشی و بهداشتی عروس بوده که سعی می شود از بهترین مارک محصولات آرایشی و … برای آن خریداری شود.

در این نوشتار ما به شما برای خرید سایه ابرو و سایه چشم کمک خواهیم کرد، اولین مرحله برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت و مطمئن جستجو برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر لوازم آرایشی است و پس ازآن شما باید در قسمت بررسی محصولات بطور دقیق محصولات مورد نیاز خود را پیدا کرده و بیشتر راجب آن ها بخوانید تا برای خرید این لوازم آرایشی دچار مشکل نشوید.

انواع سایه آرایشی چیست؟

سایه ها در انواع مختلفی پودری، کرمی و مایع وارد بازار شده و به دست مخاطبان خوش ذوق خود می رسند.


سایه کرمی یا فشرده: این نوع از سایه به نسبت سایه های پودری و مایع راحت تر قابل استفاده است و شما با یک حرکت ساده می توانید آن را پشت پلک های خود پخش کنید، شما می توانید سایه های پودری و کرمی را با هم مخلوط کرده و دوام سایه خود را نیز بیشتر نمائید.

سایه پودری: سایه های پودری کمی مشکل تر از سایه های کرمی پشت چشم ها یا میان ابروها پخش می شوند اما ماندگاری و دوام بالایی دارد که علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است، این نوع سایه فشرده شده هر چند که پر رنگ تر است اما خیلی مناسب برای استفاده افراد مبتدی نخواهد بود.

سایه مایع: سایه های مایع خیلی راحت تر از دو نوع گفته شده در بالا کارآیی داشته و بسیار هم خوش رنگ و لعاب هستند، اما مهمترین گزینه ایی که این سایه را برای زمان های طولانی مدت نامناسب کرده است رگه رگه هایی است که پس از مدت زمانی پیدا خواهد شد.

سایه ابرو در واقع آرایشی موقت و نیمه دائمی است که ظاهری زیبا به ابروها می‌دهد. ابروهایی که کم‌‌حجم و خالی هستند را می‌توانید با انواع این محصول پر کنید یا به آن فرم و حالت دهید.

برای آرایش روزانه می‌توانید از انواع این محصول که تناژ رنگی‌های متفاوتی دارند، استفاده کنید. همچنین می‌توانید با متدهای جدید که تحت عنوان میکروشیدینگ (سایه نیمه دائمی) هستند، ابروها را پر کنید. در ادامه هر یک از این روش‌ها را به طور مجزا و کامل توضیح خواهیم داد.

در مجموع سایه ابرو ظاهر طبیعی‌تری نسبت به مداد و ریمل دارد. از آن گذشته کاربری راحت‌تری هم دارد. برای کسانی‌ که کار کردن با مداد برایشان سخت است، این محصول گزینه خوبی به شمار می‌آید.
نکته: برای خرید سایه ابرو مناسب با رنگ پوست و رنگ چشم هایتان بهتر است در ادامه با مجموعه الانزا همراه باشید و متناسب با بودجه خود قیمت سایه ابرو های موجود در فروشگاه را بررسی کرده و خریداری نمائید.

نکات مهم در خرید سایه چشم و سایه ابرو

چگونه سایه آرایشی برای چشم و ابرو انتخاب کنیم؟

این دو سایه محصولی پر طرفدار در میان خانم ها است که با هر نوع پوستی سازگاری دارد و به جذابیت بنظر رسیدن شما بسیار کمک خواهد کرد.

این محصولات پودری سطحی یک دست و یک رنگ ایجاد می کنند، سایه بطور کلی با ایجاد سطحی یکنواخت پوستی یک دست و خوش رنگ به شما تحویل می دهد که بسیار طبیعی به نظر می رسد.
همیشه سایه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست تان متناسب باشد.

سایه های گران قیمت دلیل بر با کیفیت بودن نیست و سایه های قیمت مناسب هم قرار نیست بی کیفیت و نامناسب باشند.

اما سایه های گران قیمت اغلب ماندگار تر و با پیگمنت های بالا هستند.

برای خرید سایه با کیفیت سایه چشم و سایه ابرو به فروشگاه معتبر لوازم آرایشی مراجعه کنید و دیگر نگران کیفیت سایه های خود نباشید.

بافت سبک و منسجم سایه.

برند و مارک سایه مورد نظرتان.

میزان تیرگی و روشنی پلت سایه بسته به نوع نیازتان.

توصیه های مهم برای انتخاب رنگ سایه ابرو و چشم

چگونه سایه آرایشی برای چشم و ابرو انتخاب کنیم؟

بطورکلی قانون انتخاب رنگ ابرو این است که شما باید همواره رنگی را انتخاب کنید که دو درجه از ابروهایتان روشن تر یا تیره تر باشد.

انتخاب رنگ یکسان برای مو و ابرو اصلا درست نبوده و از این کار پرهیز کنید.

اگر موهایی بلوند دارید از سایه ابرو و سایه چشم چند درجه تیره تر استفاده کنید.

اگر رنگ پوست تان تناژ صورتی دارد بهتر است که از رنگ های گرم تر استفاده کنید.

اگر رنگ پوست و موهایتان تیره است به دنبال رنگ سایه ابرو و سایه چشم تیره نباشید و یک رنگ ملایم قهوه ای می تواند گزینه مناسبی باشد.

اگر چشم هایی روشن دارید بهتر است از رنگ های استفاده کنید کمی از رنگ چشم هایتان تیره تر باشد و بالعکس اگر رنگ چشم هایتان تیره است از رنگ های روشن تر استفاده کنید.

برای حفظ جذابیت چشم و ابروهایتان سعی کنید از 3 رنگ سایه برای آرایش آن ها استفاده کنید.

چگونه سایه مناسب انتخاب کنیم؟

از آنجایی که برندهای آرایشی بسیاری دارای سایه ابرو و سایه چشم هستند باید یادآور شویم که شما در هنگام انتخاب این محصولات باید بسیار دقت عمل داشته باشید و به چند نکته خیلی مهم توجه کنید، این نکات عبارت است از:

رنگ سایه برای تناسب میان آن و ابرو و آرایش چشم.
ویژگی های سایه مانند ضد آب بودن.
محتویات سایه
خرید سایه چشم و سایه ابرو از الانزا

اگر شناخت درستی از برند آرایشی و مدل‌های آن نداشته باشید، ممکن است سایه‌ای خریداری کنید که با رنگ پوستتان همخوانی نداشته باشد.

بنابراین قبل از خرید، بایستی کاملا مشخصات و برند آن را بررسی کنید، سپس بعد از انتخاب مدل، رنگ آن را با توجه به رنگ پوست و چشم‌ها تهیه کنید.

سایه‌های مات به خصوص رنگ‌های تیره و دودی آن برای استفاده روزمره مناسب هستند. سایه‌های اکلیلی و شاین‌دار، برای مراسم‌ها و مهمانی‌ها بیشتر کارایی دارند و درخشندگی خاصی دارند.

در هنگام خرید سایه چشم و سایه ابرو باید به نکاتی توجه داشته باشید که بسیار مهم بوده و شاید نتوانید به درستی سایه مورد نظرتان را انتخاب کنید، جالب است بدانید برای آگاهی از قیمت سایه چشم شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی الانزا ( https://elanza.com/ ) با اطلاع از قیمت ها بسته به بودجه خود خریدتان را انجام بدهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها