در آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت:

بهره برداری از ۲۵۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در شهرستان بردسیر

در روز پایانی هفته دولت۲۵۰ میلیارد تومان طرح در شهرستان بردسیر با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید. 
کد خبر: ۱۳۳۴۹۲۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،علی زینی‌وند،استاندار کرمان با همراهی آیت الهی موسوی،معاون عمرانی استاندار،حسن پور،نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و جمعی از مدیران ستادی به منظور افتتاح پروژه های هفته دولت وارد شهرستان بردسیر شد و ضمن ادای احترام به شهدای گمنام، مورد استقبال امام جمعه،فرماندار و مسئولان شهرستانی قرار گرفت. 

کلنگ زنی دو باب مدرسه ۶ کلاسه در بردسیر

 با مشارکت مجتمع جهان فولاد و دولت،کلنگ احداث دو باب مدرسه ۶ کلاسه در شهرهای لاله زار و بردسیر به زمین زده شد.

به گفته معاون نوسازی مدارس استان،۷ میلیارد تومان برای این دو مدرسه هزینه خواهد شد.

علی زینی وند،استاندار کرمان در این آیین از حضور خیران در پروژه‌های فرهنگی و آموزشی تشکر کردو گفت:با همت خیران رنگ و روی شهر بردسیر زیبا شده است.

بهره‌برداری از ۱۴ میلیارد تومان پروژه‌هایی شهرداری بردسیر

در ادامه حضور استاندار کرمان در شهرستان بردسیر،بلوار شهید علی خسروی به مساحت۴۰ هزار متر مربع و اعتبار۶۰ میلیارد ریال،بلوار شهید رمضانی به مساحت ۹ هزار مترمربع و اعتبار ۱۲میلیارد ریال و تعریض معابر اطراف امامزاده سیدمحمد(ص) به مساحت ۱۴هزار مترمربع و اعتبار۲۰ میلیارد ریال افتتاح شدند.

همچنین مجموعه تفریحی فرهنگی شهید رضا خسروی شامل آبنما کف خشک و آمفی تئاتر روباز با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

برق‌رسانی به ۸ روستا و افتتاح طرح‌های توسعه و اصلاح شبکه روشنایی
 
در سفر استاندار کرمان به شهرستان بردسیر همچنین به صورت همزمان پروژه های توسعه،اصلاح روشنایی معابر و تامین برق متقاضیان جدید با احداث ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع برق،نصب ۱۰ دستگاه پست توزیع و هوشمندسازی ۲۵۷ کنتور با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح گردید.

همچنین عملیات برق رسانی به ۸ روستای فاقد برق با ۷۴ خانوار جمعیت، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال آغاز شد‌.

افتتاح نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی ماهونک

براساس این گزارش،همچنین نیروگاه خورشیدی۲۰۰ کیلوواتی ماهونک با اعتباری بالغ بر۴۰ میلیارد ریال در این سفر به بهره برداری رسید. 

به گفته مهدوی،مدیرعامل توزیع برق جنوب استان کرمان،۴.۵ مگاوات برق خورشیدی در شهرستان بردسیر وجود دارد و مجموع نیروگاه‌های خورشیدی استان ۷۲ مگاوات است که حدود ۱۰ مگاوات آن را نیروگاه‌های خرد شامل می‌شوند.

استاندار کرمان همچنین از کلینیک تخصصی حضرت معصومه(س) بیمارستان حضرت قائم(عج) بردسیر بازدید نمود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها