قضات دیوان عالی کشور، پس از بررسی حکم قصاص قاتل، آن را تایید کردند

قتل هولناک دایی به دلیل یک کابوس

خواهرزاده که به دلیل کابوس، دایی خود را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، با تایید حکم قصاصش یک قدم به مرگ نزدیک شد.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۲۶

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، تحقیقات جنایی در این پرونده از شامگاه پانزدهم فرودین98 آغاز شد. زوج میانسالی بعد از بازگشت از عید دیدنی با صحنه هولناکی در خانه رو به رو شدند. زن میانسال با دیدن جسد غرق در خون برادرش که سرش بریده شده بود، سریع با پلیس تماس گرفت.

با حضور تیم جنایی در محل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد این مرد بعد از اختلاف با خانواده‌اش به خانه خواهر خود آمده و در آنجا زندگی می‌کرد. روز قتل، خواهر و شوهرخواهرش به عید دیدنی رفته و مقتول تنها در خانه بود.

در بررسی محل، رد خونی روی دیوار پیدا شد که متعلق به مقتول نبود و با آزمایش خون مشخص شد، رد خون برای خواهرزاده مقتول به نام بهزاد است.

بهزاد دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات، متهم در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه دختر بزرگ مقتول درخواست قصاص کرد و معاون رئیس قوه از طرف فرزند صغیر مقتول درخواست دیه کرد.

وقتی بهروز در جایگاه ایستاد در دفاع از خود گفت: همراه همسر و یک فرزندم در خانه پدری‌ام زندگی می‌کردم. دایی از 15 سال پیش که زندگی‌اش از هم پاشید، بیشتر اوقات به خانه ما می‌آمد. چند وقت قبل، خواب دیدم دایی‌ام به من خیانت کرده است. این کابوس چند بار دیگر هم تکرار شد. این خواب‌ها باعث شد به او بدبین شوم. روز قتل به خانه مادرم رفتم. دایی‌ام در حال مصرف شیشه بود. به او اعتراض کرده و با هم درگیر شدیم. با چاقو چند ضربه به او زدم و برای اطمینان از مرگش، سرش را بریدم. دست خودم هم برید و رد خون روی دیوار ماند و باعث شد لو بروم.

قضات دادگاه کیفری یک استان تهران پس از محاکمه متهم، حکم به قصاص او دادند که این رأی در شعبه28 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
برچسب ها: قتل قصاص قاتل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها