وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

اولویت وزارت دفاع تقویت توان رزم نیروهای مسلح است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح در مواجهه با تهدیدات و ارتقای سامانه‌های دفاعی و تولیداتی اولویت و ماموریت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۱۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی روز یکشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: مهمترین اولویت در وزارت دفاع که ماموریت ذاتی آن است، تقویت توان رزم نیرو‌های مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و تولیداتی که الان وزارت دفاع دنبال می‌کند و نوآوری‌هایی است که در آینده خواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: در اولویت بعدی معیشت و مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح را دنبال می‌کنیم و بعد از آن بحث تحقیقات است. باید با تحقیقاتی که انجام می‌دهیم فناوری‌های جدید و سلاح‌های جدید را دنبال کنیم و با توجه به این که این مسئولیت در ستاد کل بر عهده بنده بوده است آن را دنبال می‌کنیم که بتوانیم کار نویی را در آینده ارائه دهیم.

وی درباره تعامل با نیرو‌های مسلح گفت: بنده، چون در همه بخش‌های نیرو‌های مسلح مسولیت داشته‌ام، هم در ارتش و هم در ستاد کل نیرو‌های مسلح و هم با سپاه و نیروی انتظامی و بسیج و همه مجموعه‌های نظامی ارتباط بسیار نزدیکی دارم که این ارتباط پشتیبانی است و کمک می‌کند کار را با اقتدار بیشتر و سرعت بیشتر دنبال کنیم.

 مراسم تکریم امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشین و امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی امروز یکشنبه با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها