معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفتگو با جام‌جم:

موافق بازگشایی مدارس هستیم

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

سال‌ تحصیلی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود

سال‌ تحصیلی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سال‌ تحصیلی جدید ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۳۴۵۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال رفع اشکالات «شاد» هستیم تا بهترین بستر آموزش مجازی را برای دانش‌ آموزان ایجاد کنیم.

وی افزود: تأکید در آموزش مجازی استفاده از شبکه «شاد» است، اما مدارس این امکان را دارند از سامانه‌ های دیگر نیز استفاده کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه تلویزیونی نیز آموزش‌ های لازم را از طریق شبکه‌ های مختلف سیما به همه دانش‌ آموزان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها