مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان طی پيامی هفته دولت را تبريک گفت.
مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان طی پيامی هفته دولت را تبريک گفت.
کد خبر: ۱۳۳۳۶۸۵

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان طی پيامی هفته دولت را تبريک گفت.


به گزارش روابط عمومي اداره کل تعاون،كار و رفاه اجتماعی هرمزگان، هادی ابراهيمی مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان طی پيامی هفته دولت را به خدمت گزاران در اين عرصه تبریک گفت.


متن پيام دکتر هادی ابراهیمی به شرح زير است:


هفته اول شهريور ماه به نام هفته دولت و به پاس خدمت های ماندگار شهيدان والا مقام رجايی و شهيد باهنر نامگذاری شده است؛ نام گذاری هر هفته پيام آور تبيين موضوعات شاخص و مهم برای اهداف دولت است، هفته ای كه از زحمات بسياری از دولتمردان بايد تشكر كرد و برای بسياری آرزوی موفقيت؛ اميد است كه اولويت قرار دادن وضعيت محرومين و نيازمندان فقر موجود در جامعه ريشه كن شود.


هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.


 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.


 بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف را فراهم آوریم.


 در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها