سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

در توزیع فعالیت های فرهنگی روستاها نباید مغفول بمانند

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی صندوق اعتباری هنر، اسامی هنرمندان برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۳۳۸۲۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، یوسف امینی با اعلام این خبر گفت: وزیر محترم بهداشت در نامه ای به معاونش در خصوص واکسیناسیون هنرمندان دستور به تسریع داد.
وی افزود: هنرمندان از زمان شیوع بیماری کرونا، تمام تلاش خود را در مبارزه با این بیماری، تلطیف جامعه و افزایش تاب آوری اجتماعی انجام دادند و با توجه به ارتباط با بدنه اجتماع، انجام واکسیناسیون می تواند به ادامه فعالیت های هنرمندان کمک کند.
امینی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، هنرمندان عزیزی از بین ما رفتند، که ضایعه جبران ناپذیری محسوب می شود. انجام واکسیناسیون هر چند با تاخیر می تواند در کنترل این بیماری در بین هنرمندان موثر واقع شود.
وی در رابطه با اعلام اسامی به وزارت بهداشت گفت: اسامی از طریق صندوق اعتباری هنر به وزارت بهداشت اعلام شده است ، همچنین طبق هماهنگی انجام شده توسط صندوق اعتباری هنر، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت نیز فراهم شده است.
 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مسوولین وزارت بهداشت که این امر را محقق کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: استان خراسان رضوی، واکسیناسیون خبرنگاران را بدون هیچ تاخیری انجام داد، امیدواریم واکسیناسیون هنرمندان نیز بدون هیچ تاخیری نسبت به تهران انجام شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها