فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی درگذشت مادر شهید معزز و گرانقدر محمد بازماندگان قشمی را تسلیت گفت.
فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی درگذشت مادر شهید معزز و گرانقدر محمد بازماندگان قشمی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۸۴

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی درگذشت مادر شهید معزز و گرانقدر محمد بازماندگان قشمی را تسلیت گفت.

متن پیام دکترعلیرضا نصری به شرح زیر است...

بسم الله الرحمن الرحیم
 درگذشت مرحومه حاجیه خانم شهری رضایی قشمی مادرشهید سرافراز محمد بازماندگان قشمی از شهدای دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.

ایمان، استقامت، پاکی، خلوص و پیروی بی چون و چرا از ولی فقیه زمان از جمله ویژگی های زیبا و رشک برانگیز مادران شهدا و نمونه عملی رهروی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها است.

این مادران مومنه و بصیر در ادای تکلیف، لحظه ای تردید به خود راه نداده و با تربیت فرزندانی مخلص، تقدیم آنان در راه دفاع از کیان اسلامی و صبر عزتمندانه، تمام و کمال رسم دینداری و  عاشقی را بجا آوردند.  

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده  محترم شهید والامقام محمد بازماندگان قشمی تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه که بواقع از اسوه های صبر و اخلاص بودند،  رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر مسئلت دارم.

علیرضا نصری
فرماندار شهرستان قشم

شهید والامقام محمد بازماندگان قشمی متولد۱۳۴۲ در قشم می باشد که در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۱۵ در ام الرصاص عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها