استاندار کرمان در جلسه قرارگاه امام رضا(ع) استان خبر داد:

رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در مجالس عزاداری دهه اول محرم

استاندار کرمان گفت:آستانه تحمل مردم در اقدامات سلبی و کنترلی تقریبا به پایان رسیده است،مردم تا الان از محدودیت‌ها تبعیت و همراهی کردند،اما از الان باید به سمت واکسیناسیون گسترده برویم.
کد خبر: ۱۳۳۳۳۰۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌‌‌؛علی زینی وند،در جلسه قرارگاه امام رضا(ع) استان با محوریت بیماری کرونا و با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از همراهی و هماهنگی مطلوب سپاه و بسیج با حوزه بهداشت و درمان استان در راستای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد:طبق گزارش‌ها،مراسم عزاداری دهه اول محرم در استان با ۷۰درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

زینی‌وند ابراز داشت:با توجه به هماهنگی تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها در استان،ظرفیت‌های بهداشت و درمان، کمک های مومنانه مردم و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ معدنی،تلاش کردیم مزاحمتی برای کشور در بحث مدیریت کرونا ایجاد نکنیم و این مسئله نیز محقق شد.

وی ادامه داد:در حال حاضر حدود۲۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و منازل تحت مراقبت هستند،اما در اوج بیماری تعداد فوتی‌های استان در هفته ۱۲۰نفر بیشتر نشده است.

استاندار کرمان از برقراری آرامش در بیمارستان‌های استان قدردانی کردو گفت:ظرفیت اکسیژن‌سازهای استان را بالا بردیم و براساس گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی،بیماران سرپایی و تست‌های مثبت استان در حال کاهش است.

زینی‌وند عنوان کرد:آستانه تحمل مردم در اقدامات سلبی و کنترلی تقریبا به پایان رسیده است،مردم تا الان از محدودیت‌ها تبعیت و همراهی کردند،اما از الان باید به سمت واکسیناسیون گسترده برویم.

وی با اعلام آمادگی استان برای افزایش موارد واکسیناسیون تصریح کرد:در استان کرمان آمادگی روزانه۵۰ هزار نفر واکسیناسیون را در صورت تامین واکسن مورد نیاز داریم.

زینی‌وند،همچنین به فرمانداران که از طریق ارتباط تصویری در این جلسه حضور داشتند،گفت:محدودیت ترددها تا جمعه ۵ شهریور ماه ادامه داردو فرمانداران اختیار تصمیمات اقتضایی در خصوص مناطق ییلاقی جهت مدیریت اوضاع دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها