مرد تبهکار که با فریب زنان به بهانه ازدواج، آنها را با نسکافه بیهوش کرده و طلاهایشان را سرقت می کرد در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۳۳۳۱۲۶

به گزارش خبرنگار گروه حوادث جام جم آنلاین، چند روز قبل زنی 42 ساله ساکن شهرستان خلخال با ارائه پرونده ای به پليس آگاهي شهرستان ری اعلام کرد توسط شخصی به اسم سلمان بی هوش شده و طلاهایش به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان از وی سرقت شده است .

شاکی ادامه داد: از طريق سايت همسريابي با مردي به اسم "سلمان" اهل شهرستان شيراز آشنا شدم و برای ملاقات به شهرستان خلخال آمده و پس از گفت و گو، سلمان با جلب اعتماد و با انگيزه ازدواج من را سوار خودرو خود کرد و در طول مسير يک ليوان نسکافه به من تعارف کرد . بعد از نوشيدن نسکافه، بي هوش شدم و روز بعد در عوارضی تهران به صورت نيمه جان توسط عابران پیدا و به بیمارستان منتقل شدم. بعد از اینکه به هوش آمدم متوجه سرقت طلاهایم و گوشی تلفن همراهم شدم.

در ادامه تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز و مشخص شد، او محل ثابتی برای زندگی ندارد و در شهرهای مختلف در حال تردد است. تجسس های پلیسی نشان داد، سلمان دو بار ازدواج کرده که یکی از همسرانش ساکن مشهد بود و فوت کرده و دیگری ساکن شهرستانی از توابع زنجان است.با شناسایی خانه همسر دومش ، ماموران راهی آنجا شده و متهم را دستگیر کردند. در بازرسی از او ، مقدار زيادي قرص هاي بی هوشی و تعدادي نسکافه که درببعضي از آنان باز و دوباره چسب خورده بود ، پیدا شد.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ری ، به فریب و سرقت از شاکی و پنج زن دیگر اعتراف کرد و مشخص شد ، طعمه هایش را در سایت های همسریابی شکار کرده و با نسکافه مسموم بیهوش کرده و اموالشان را سرقت می کرد. 

سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با شناسایی پنج شاکی دیگر در شهرهای اراک و اسلامشهر ، آنها به پلیس آگاهی احضار و متهم را شناسایی کردند. در بررسی ها مشخص شد، ارزش اموال سرقتی از زنان 600 میلیون تومان بوده است. با توجه به شگرد متهم ، مشخصات او به پلیس آگاهی سراسر کشور اعلام شده تا شاکیان احتمالی دیگر شناسایی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها