پیش بینی هادی رضایی سرگرست کاروان ایران در پارالمپیک توکیو

عملکردمان در توکیو بهتر از ریو خواهد بود

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: تصور می‌کنم در این دوره از بازی‌های پارالمپیک نتیجه کاروان ایران بهتر از ریو باشد.
کد خبر: ۱۳۳۲۷۳۱

به گزارش جام جم  آنلاین؛ هادی رضایی پس از حضور در توکیو درباره وضعیت کاروان ایران گفت: کاروان ایران در ۷ گروه عازم توکیو می شود که بیشترین گروه از کاروان ورزشی ایران که بالغ بر ۷۰ نفر است روز جمعه ۲۹ مرداد وارد توکیو خواهد شد.

وی گفت: در این دوره از بازی‌ها کاروان ایران با ۱۲۵ نفر که از این تعداد ۶۲ نفر آن را ورزشکاران تشکیل می دهند در ۱۰ رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، پاراقایقرانی، پارادوچرخه سواری، پاراتکواندو، پاراتیروکمان، پاراتیراندازی، پاراکانو، جودو و پاراوزنه برداری رقابت خواهند کرد که امیدوارم رقابت‌های خوبی را در توکیو داشته باشیم.

سرپرست کاروان ایران با بیان این که نام کاروان ایران تحت عنوان (سردار دل ها به نام شهید سلیمانی) نام گذاری شده است، افزود: شعار کاروان توکل، تلاش و افتخاری که ورزشکاران برای ایران کسب خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که شرایط را برای ورزشکاران پارالمپیکی از نظر بیماری کرونا چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: تعداد افراد پارالمپیکی به مراتب کمتر از المپیکی هاست و تماشاگر هم وجود ندارد، تصور می کنم ژاپنی ها پس از المپیک با تجربه ای که کسب کرده اند به پارالمپیکی ها راحت تر سرویس بدهند، به هر صورت امیدوارم مشکلاتی که در المپیک بود در پارالمپیک این مشکلات وجود نداشته باشد.

رضایی همچنین در پاسخ به این پرسش که وضعیت ورزشکاران را پس از یک سال به تعویق افتادن بازی‌های پارالمپیک چگونه ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: با تعویق بازی‌های پارالمپیک، ورزشکاران به جای ۲ سال تمرین، ۳ سال تمرین کرده اند و فرسودگی زیادی در تمرینات داشتند اما کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون های ذی‌ربط شرایط لازم را فراهم کردند تا ورزشکاران با آمادگی کامل در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کنند.

وی در پایان گفت: تصور من بر این است که نتیجه کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو بهتر از ریو باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها