رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری خبر داد:

انهدام باند ۸ نفره زنان جیب‌ بر

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که بیش از ۴۳ فقره گوشی تلفن همراه را سرقت کرده بود.
کد خبر: ۱۳۳۲۰۱۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری سارق حرفه ای جیب‌ بر و کشف بیش از 43 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: سیزدهم اردیبهشت شهروندی با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار اعلام کرد که یک ساعت قبل، پسرش به هویت ایمان 18 ساله در خیابان قزوین نرسیده به سه راه آذری در حال تردد بود که دو نفر به وی مراجعه و به بهانه کمک خواستن، مدتی در کنار وی بوده و هنگامی که محل را ترک می کنند، پسرم متوجه سرقت گوشی موبایلش می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی کارآگاهان عازم محل وقوع جرم شده و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند هویت سارق به اسم «سمیه» را شناسایی کرده که با بررسی سوابق سیستمی مشخص شد وی دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت(جیب بری) است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: با بررسی صورت گرفته و هماهنگی قضائی، طی یک عملیات ضربتی «سمیه» در محل زندگی خود دستگیر و در بازرسی از منزل وی 40 دستگاه قاب گوشی مستعمل مربوط به گوشی‌ های سرقتی و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با مستندات متقن و قوی، ناگزیر به جیب بری اعتراف و همدستانش را به هویت های «فریبرز» و «سهیل» را معرفی کرد.

عزیزخانی افزود: «سمیه» در بازجویی اطلاعات بسیار وسیعی در ارتباط با سارقان جیب بر و پاتوق ها و محل تردد افراد سابقه دار که در زمینه سرقت های کیف قاپی و جیب بری و .... بوده را لو داد که اقدامات قضائی و پلیسی در راستای دستگیری سایر متهمان در دستور کار دایره مبارزه با جیب بری پایگاه هشتم پلیس آگاهی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها