مرد میانسال که به اتهام قتل برادرزاده همسر سابقش بازداشت شده ، بعد ازسکوت چند ماهه به این قتل اعتراف کرد.این درحالی است که والدین کرولال مقتول اورا بخشیدند.
کد خبر: ۱۳۳۲۳۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، عصرششم فروردن امسال مرگ مشکوک پسر37ساله ای د ر طبقه سوم خانه ای در محله رودکی تهران به پلیس پایتخت گزارش شد.بررسی های اولیه پلیس در آن خانه نشان داد که اوبا ضربه های چاقو به قتل رسیده است.درجریان تحقیقات معلوم شد که مقتول معتاد و والدینش کرولال هستند.

 مادرمقتول مدعی بود، نمی داند چه کسی پسرش راکشته و پدرمقتول می گفت بعد از خرید نان به خانه بازگشته و کفش های کتانی سه دوست پسرش رادیده که پشت دربوده اما ساعاتی بعد، وقتی برایشان صبحانه برده دوستان پسرش نبودند وبا جسد فرزندش روبه رو شده است.

باتوجه به گفته های والدین مقتول تحقیقات ادامه داشت وماموران برای یافتن ردی از دوستان مقتول دوباره به محل جنایت بازگشتند ودوربین های مداربسته رابازبینی کردند اما تصویری ازدوستان مقتول نبود وتصاویر زنی با مانتو وروسری را درحال فرار ثبت کرده بود .ساکنان ساختمان و خانواده مقتول فرد فراری را نمی شناختند.

ماموران احتمال جنایت خانوادگی رامی دادند . به همین دلیل پدرخانواده به عنوان مظنون بازداشت و اعتراف کردکه شوهرعمه خانواده پسرش راکشته ومتواری شده است.

 با شناسایی هویت قاتل پلیس درجست وجویش بود و او دوماه قبل بازداشت شد .اما منکرقتل بود تا اینکه چند روزپیش سکوتش راشکست و رازقتل رافاش کردوگفت: من سالها در آلمان کاروزندگی می کردم. با عمه مقتول دچار اختلاف شده وجدا شدیم.من ده ماه قبل ازقتل، به ایران آمدم چون جا ومکانی نداشتم خانواده مقتول اجازه دادند درخانه شان بمانم.پسرشان معتاد بود و اعضای خانواده اش را اذیت می کرد.

وی افزود: شب جنایت، درخانه شان بودم.مقتول چند ساعت شیشه مصرف کردودرحالی که دچارتوهم شده بود ،رفت لوستر راهرو راکند ودراتاقش نصب کرد .همین کارش باعث قطعی برق و نارضایتی پدرش شد و دعوا با او شد. برادرزاده زن سابقم با من دعوا کرد که چرا از او حمایت نکردم واجازه دادم پدرش با او بد رفتاری کند .

متهم به قتل ادامه داد: با هم دعوا کردیم و با شدت درگیری ابتدا با چاقو و بعد با پیچ گوشتی ضربه هایی به اوزدم که فوت شد .پدرش متوجه شد اوراکشته ام که سکوت کرد.من هم برای اینکه ردی برجای نگذارم ، با پوشیدن لباس زنانه از خانه بیرون رفتم .

درحالی که متهم بعد از بازسازی صحنه قتل دوباره به زندان بازگشت دیروز والدین مقتول به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمدند وقاتل پسرشان رابه خاطرایام محرم بخشیدند.

 حبیب ا... صادقی،بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم آنلاین گفت : با توجه به گذشت اولیای دم به زودی پرونده او با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفر ی یک استان تهران ارسال خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها