سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه وزیران پیشنهادی به مدت یک هفته در کمیسیون‌های مختلف مجلس حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۳۱۹۴۹
به گزارش جانم آنلاین به نقل از ایرنا، سید نظام‌الدین موسوی روز شنبه در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که امروز کدام یک از وزیران پیشنهادی در جلسات تخصصی کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند، گفت:
 
مطابق ماده ۲۰۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، وزیران پیشنهادی به مدت یک هفته در کمیسیون‌های مختلف مجلس حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌ریزی هم که ما انجام داده‌ایم این است که همه وزیران در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس افزود: از امروز تا روز سه‌شنبه همه وزیران به تناسب در کمیسیون‌های مختلف که حدود ۱۰ کمیسیون تخصصی در مجلس شورای اسلامی داریم، دعوت هستند و می‌آیند و هم در کمیسیون‌ها و هم در فراکسیون‌ها حضور پیدا می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: بنابراین در این مدت قرار است که همه وزیران پیشنهادی از سوی رییس جمهوری براساس بازه زمانی تعیین شده در کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: البته در کمیسیون‌های مرتبط وزیران مرتبط زمان بیشتر یعنی دوساعت و در کمیسیون‌های غیرمرتبط با موضوع وزارت، به مدت یک سال ساعت حضور خواهند داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اگر من بخواهم همه وزیران و ساعت حضور آن‌ها در کمیسیون‌ها را بیان کنم طولانی می‌شود و احتمالاً فرصت نشود، همه وزیران در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها