مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی خبر داد

راه اندازی ۷۲۹ پایگاه انتخاب رشته کنکور در کشور

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرصت درج معدل کل دیپلم برای دانش‌آموزان سال آخر دیپلم متقاضی رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ فراهم شد.
کد خبر: ۱۳۳۱۶۷۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، این اطلاعیه پیرو اطلاعیه مورخ ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ و برابر هماهنگی به عمل آمده با معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تعهد وزارت مذکور در خصوص اعلام معدل کل دیپلم به دانش‌آموزان سال آخر شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش تا تاریخ ۱۵ شهریورماه امسال صادر شده است.

در این اطلاعیه آمده است: آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به دریافت و اعلام معدل کل دیپلم خود به این سازمان نشده‌اند، می‌توانند از تاریخ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به درج معدل کل دیپلم خود اقدام کنند.

فرایند ثبت نام برای پذیرش با آزمون و بدون آزمون در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی از ۳۰ خرداد ماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و به دلیل انتشار رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، فرصت نام نویسی تا جمعه ۱۱ تیرماه تمدید شد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که تاکنون ۹۵ هزار و ۲۸۳ نفر در این دوره‌ها ثبت نام کرده اند. در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای، ۱۵ رشته بدون آزمون و پنج رشته با آزمون است.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ (برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در روز جمعه ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها