مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی‌های منطقه به منظور جلب رضایت و رعایت اصل مشتری‌مداری است که تمام این مجموعه در این راستا گام‌های بلند و مثمرثمری برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.
کد خبر: ۱۳۳۱۴۰۴
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های کردستان اظهار داشت: در سال جاری به منظور دریافت، رسیدگی و تحلیل نقطه نظرات مردم در خصوص مسائل مخابراتی و مشکلات احتمالی، با 420 نفر از شهروندان متقاضی، به صورت چهره به چهره دیدار و یا ارتباط تلفنی داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مشتریان و شهروندان به عنوان یکی از سرمایه اصلی شرکت مخابرات ایران و به تبع در منطقه کردستان به شمار می‌آیند، گفت: دریافت نظرات و پیشنهادات کارشناسی شده از سوی آنان می‌تواند یاری‌رسان مجموعه در شناسایی نقاط ضعف و تقویت فرصت‌ها باشد.

حکمت اعلام کرد: در بخشی از این ارتباط که در حوزه برون‌سازمانی به دو صورت چهره به چهره و تلفنی انجام شده است، به نوع و کیفیتِ خدمات و محصولات مخابراتی در سه حوزه تلفن ثابت، ارتباطات سیار و دیتا از سوی مشتریان در نقاط مختلف استان اشاره شده است.

 وی همچنین اظهار داشت: درحوزه درون‌سازمانی نیز مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی پرسنل شاغل، بازنشستگان و پیمانکاران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام مسائل و نقطه نظرات مطرح شده با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط در هر بخش مورد ارزیابی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: درصد چشمگیری از این دیدارها به نتیجه مطلوب و بخشی دیگر نیز به واسطه پیگیری در راستای انجام و حل آن در دست اقدام است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه درگاه‌های مختلفی به منظور ارتباط شهروندان و مشتریان به صورت غیر حضوری فراهم شده است، افزود: به دلیل شرایط موجود در جامعه و شیوع اپیدمی کرونا، به صورت مدون نظرات و پیشنهادات ثبت شده شهروندان در این درگاه‌ها پایش و رسیدگی خواهند شد.

حکمت یادآور شد: رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی‌های منطقه به منظور جلب رضایت و رعایت اصل مشتری‌مداری است که تمام این مجموعه در این راستا گام‌های بلند و مثمرثمری برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها