به مناسبت سالروز بازگشت ازادگان صورت گرفت:

دیدار استاندار کرمان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان

استاندار کرمان:

رسانه‌ها به مدیران آگاهی‌رسانی کنند

استاندار کرمان از رسانه‌ها خواست تا نسبت به موارد فساد و عدم اجرای قانونی به مدیران آگاهی‌رسانی کنند و گفت:به جای مچ‌گیری بسیاری از موارد را می‌توانیم روشنگری کنیم
کد خبر: ۱۳۳۱۳۲۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،به مناسبت روز خبرنگاردربرنامه صبحگاهی شبکه استانی کرمان"صبح بخیرکرمان" حضور یافت وبا تبریک این روز به جامعه رسانه‌ای وخبری  استان، گفت:خبرنگاران مشاور مسئولان و تصمیم‌گیران هستند و تاکید کرد که باید فضا را برای فعالیت بی‌دغدغه این قشر فراهم کرد.

استاندار کرمان عنوان کرد:حرفه خبرنگاری به لحاظ شغلی درآمد بالا، آینده تضمین شده‌ و امنیت روانی و شغلی قابل پیش‌بینی و ثابتی ندارند،بنابراین برای افرادی که وارد این حوزه می‌شوند به غیر از عشق به توسعه کشور،خدمت به انسان‌ها وارتقا وتحکیم بیشترپایه های نظام انگیزه دیگری نباید تعریف کرد.  

زینی‌وند،کرمان را جزو استان‌های دارای اهالی رسانه و خبرنگاران صاحب نام و تاثیرگذار برشمرد و از آنها خواست تا نقد منصفانه را دنبال کنند.

وی به مدیران نیز توصیه کرداز نقد دلسوزانه و مشفقانه رسانه‌ها دلخور نشوند وادامه داد:مدیران هیچ‌وقت به دلیل یک انتقاد،پای رسانه‌ها را به دستگاه قضائی باز نکنند. 
 
وی همچنین بیان داشت:اهالی رسانه باید دقت داشته باشند که هیچگاه تحت تاثیر فضاهای ساختگی قرار نگیرند تا ناخواسته بخشی از عملکرد یک مدیر، دستگاه و نظام تخریب شود.

استاندار کرمان گفت:رسانه‌های متعددی با هزینه‌های کلان برای تخریب جمهوری اسلامی شکل گرفته‌اند وکوچکترین بی‌دقتی در انتشار یک خبر ممکن است سر خطی برای تخریب‌های بیشتر باشد و بعدا فضا از دستمان خارج شود.

زینی‌وند،به فضاسازی‌های رسانه‌ای در خصوص آرامستان بهشت کریمان اشاره و عنوان کرد:به حواشی غیرواقعی در مورد این پروژه پرداخته شد که بخشی از آن به دلیل بی‌دقتی در رسانه‌های داخلی بود.

وی ازرسانه‌ها یک درخواست نیز داشت وگفت:کلیدواژه‌های توسعه‌ای در حوزه‌ توسعه متوازن زیرساخت‌ها،مشاغل خرد،گردشگری، شرکت های دانش‌بنیان،افزایش بخش خدمات در ایجاد اشتغال و غیره بر مبنای اسناد آمایش در استان شکل گرفته که رسانه‌ها در ترویج این گفتمان‌ها،کلیدواژه‌ها و مطالبه‌گری مداوم از مسئولان در هر دوره‌ای می‌توانند به ما کمک کنند.

استاندار کرمان ادامه داد:رسانه‌ها در مواردی که به یقین و اطمینان می‌رسند در جایی فساد،رانت و عدم اجرای قانونی وجود دارد،حتما به مدیران آگاهی‌رسانی کنند و در واقع به جای مچ‌گیری بسیاری از موارد را می‌توانیم روشنگری کنیم.

علی زینی‌وند،با تقدیر از خبرنگاران و اهالی رسانه استان کرمان اظهار داشت:با خانه‌های مطبوعات شمال و جنوب استان جلساتی داشته‌ایم و هر امکانی در اختیار داشته‌ باشیم برای کمک به بیمه، مسکن و دیگر مسائل خبرنگاران انجام خواهیم داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها