پیام استاندار کرمان به مناسبت سالروز بازگشت آزادمردان به میهن:

آزادگان نقش برجسته‌ای در تبیین مکتب شهید سلیمانی دارند

استاندار کرمان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در نظام استعلامات گفت:ارائه خدمات الکترونیکی ملاک ارزیابی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۳۰۸۸۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست علی زینی‌وند استاندار کرمان و دبیری رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار و دو دستور کار بررسی وضعیت استعلامات بین دستگاهی استان و بخشنامه جشنواره شهید رجایی در سال جاری و تعیین شاخص‌های استانی در راستای نحوه ارزیابی دستگاه‌ها و ادارات دولتی ارائه شد.

استاندار کرمان دراین نشست به جایگاه مهم و قانونی شورای راهبری توسعه استان پرداخت و توانایی حل و فصل بسیاری از مشکلات اداری را در زیرمجموعه این شورا یادآور شد.

زینی‌وندعنوان کرد:نارضایتی از نظام اداری ما بالاست و یکی از نارضایتی‌های اصلی مردم از دستگاه‌های اداری مربوط به استعلامات است.

استاندار کرمان ادامه داد:دوره استعلام فیزیکی گذشته است،زیرسا خت های ما به اندازه‌ای فراهم هست که دستگاه‌ها با برگه وکاغذ استعلام‌ها را دریافت نکنند.

وی با بیان اینکه کرونا فرصتی داد که دستگاه‌ها خودشان را به روز کنند اظهار داشت:ارائه خدمات الکترونیکی ملاک ارزیابی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی خواهد بود.

وی بر توسعه زیرساخت‌ها در نظام استعلامات و اصلاح فرآیندهای اداری تاکید کرد و ابراز داشت:در انتخابات ۱۴۰۰طی یک روز سیستم الکترونیکی در استان و کشور ایجاد و میلیون‌ها نفر استعلام گرفته شد.

استاندار کرمان تصریح کرد:جشنواره شهید رجایی براساس برنامه زمانبندی پیگیری می‌شودو بحث کنترل واعلام رضایتمندی مردم به ویژه درحوزه مراکز درمانی می‌تواند درجشنواره شهیدرجایی استان کرمان به عنوان شاخص در نظر گرفته شود و در راستای مقابله با کرونا نیز باید فرهنگسازی کنیم که مابقی دستگاه‌ها به کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی بیایند.

در این نشست از کتاب خدمات قابل ارائه دستگاه‌های اجرایی استان و هدفگذاری سال 1400 رونمایی شد.

این کتاب توسط معاونت توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه گردیده و کلیه خدمات قابل ارائه توسط دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک در کتاب ثبت شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها