پیام استاندار کرمان به مناسبت سالروز بازگشت آزادمردان به میهن:

آزادگان نقش برجسته‌ای در تبیین مکتب شهید سلیمانی دارند

استاندار کرمان گفت:با توسعه اشتغال و فعال‌تر کردن کمیته‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر می‌توان بخش زیادی از آمار زندانیان مواد مخدر در این استان را کاهش داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۴۹۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت:کرمان استان مرزی نیست،اما به واسطه موقعیت جغرافیایی وهمجواری بااستانهای مرزی با مسائل و تبعاتی در حوزه مواد مخدر مواجه است.

وی با بیان این نکته که جایگاه استان کرمان ازنظر امکانات مورد نیاز برای مبارزه و حل مشکلات حوزه مواد مخدر مورد توجه لازم قرار نگرفته است،عنوان کرد:با توسعه اشتغال و فعال‌تر کردن کمیته‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر می‌توان بخش زیادی از آمار زندانیان مواد مخدر در این استان را کاهش داد.

استاندار کرمان بیان کرد:در برخورد با معتادان متجاهر اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است،همه سازمان‌ها و نهادها باید به وظایف خود برای جمع‌آوری،درمان و بازپروری معتادان متجاهر استفاده کنند ودر غیر این صورت دستگاه قضائی باید برخوردهای قانونی لازم با هرگونه ترک فعل در این زمینه را انجام دهد.

زینی‌وند،خطاب به مدیران تاکید افزود:برای حل بسیاری از مسائل استان به پیگیری‌های مستمر و اثربخش مدیران نیاز داریم،فردی که مسئولیت قبول می‌کند باید تمام اوقات خود را برای اجرای مسئولیت محوله به کار گیرد؛اگر مدیری پشت میز بنشیند اما پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات مردم را انجام ندهد، بداخلاقی، بی‌انصافی و ناجوانمردانگی است.

استاندار کرمان همچنین به تکمیل نشدن اردوگاه کبوترخان اشاره داشت و گفت:تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه تنها با پیگیری مستمر انجام می شود،اعتبار زیادی برای تکمیل آن نیاز است که باید به فازهای مختلف تقسیم شود و حتی می توان از ظرفیت یکی از صنایع بزرگ استان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نیز استفاده کرد.

وی همچنین تعیین تکلیف سریع خودروهای توقیفی موادمخدر را مورد تاکید قرار داد‌ و گفت:با فردش این خودروها می‌توان ظرفیت بزرگی را در استان ایجاد کرد‌.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات کمیته مقابله با مواد مخدر در سه حوزه ترانزیت مواد،خرده فروشان و معتادان متجاهر در کمیته مقابله ارائه داد.

وی افزود:١٠نفر ازاشرار بنام استان امسال به هلاکت رسیدند وهمچنین طی سال جاری بیش از۷۲ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد رشد داشته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها