فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و پست های مخابراتی و کشف 40 فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۸۰۰
سارق کابل های برق خرم آباد دستگیر شدبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: سردار یحیی الهی تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و پست های مخابراتی در سطح شهرخرم آباد که بعضا منجر به قطع خطوط برق و تلفن و موجب مشکلاتی برای شهروندان می شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 15 این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پس از یک هفته تلاش شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، یک سارق حرفه ای کابل برق را در حوالی شهر "خرم آباد" شناسایی و دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان لرستان، تصریح کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته و بازسازی صحنه های سرقت به 40 فقره سرقت کابل برق و پست های مخابراتی اعتراف کرد و مقادیرقابل توجهی کابل برق و پست های مخابراتی از وی کشف شد.
 
سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان و متخلفان که پلیس در برخورد با آنان هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: طرح های پیشگیری و مبارزه با سرقت در سطح استان با شدت و قوت ادامه دارد و عزم پلیس و دستگاه قضا دربرخورد با مجرمان و سارقان بسیارسخت و قاطع خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها