معاون دبیر کل حزب الله با تاکید بر تعهد مقاومت لبنان به هر تجاوز دشمن صهیونیستی، گفت: اسرائیل باید بفهمد که لبنان عرصه‌ای باز برای تسویه حساب‌ها و آزمودن قابلیت‌هایش نیست.
کد خبر: ۱۳۳۰۵۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد که مقاومت لبنان متعهد شده است به هر تجاوز علیه خاک این کشور پاسخ مناسب دهد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ «نعیم قاسم» امروز جمعه در خصوص تنش مرزی در جنوب لبنان و سرزمین‌های اشغالی گفت: حزب الله علنا ​​متعهد شده است که حمله به لبنان به این معنی است که با واکنش مناسب مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: اسرائیل باید بفهمد که لبنان عرصه‌ای باز برای تسویه حساب‌ها و آزمودن قابلیت‌هایش نیست.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان را عرصه‌ای حفاظت شده توصیف و تاکید کرد: اسرائیل باید همچنان بازایستد، در غیر این صورت ما آماده پاسخگویی هستیم.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما در حزب الله این پاسخ را مناسب یافتیم و در مورد تجزیه و تحلیل جزئیات، اجازه دهید، اسرائیل آنچه را که می‌خواهد تجزیه و تحلیل کند.

وی تاکید کرد: آنچه حزب الله انجام داد، پاسخی به تجاوزی بود که همه جهان شاهد آن بودند و ما نمی‌توانیم در برابر آن سکوت کنیم.

مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌ الله» امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ به وقت محلی امروز با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در مزارع شبعا هدف گرفته شد.

در این بیانیه آمده است که در پاسخ به حملات هوایی دیروز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) «الجرمق» و «الشواکیر»، یگان‌های شهید علی محسن کامل و شهید محمد قاسم طحان در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) امروز (جمعه) مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف گرفتند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها