سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس:

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک جنایت آشکار است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، گفت: این حملات یک جنایت آشکار است.
کد خبر: ۱۳۳۰۴۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس حملات اخیر رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم، سخنگوی حماس تاکید کرد که حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به لبنان، یک جنایت آشکار و اقدام تروریستی است که بیانگر سیاست عربده‌کشی این رژیم علیه عموم امت و ملت‌های منطقه است.

قاسم تصریح کرد که جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی در منطقه، هرگز مقاومت مشروع ملت‌های منطقه در برابر پروژه استعماری صهیونیستی که به دنبال سیطره بر سرزمین و امکانات امت است، را متوقف نخواهد کرد.

وی تاکید کرد که ادامه جنایات و عربده‌کشی دشمن اشغالگر صهیونیستی علیه امت، مستلزم یکچارچه‌سازی تلاش‌ها و توانمندی‌ها برای مقابله با آن و پایان دادن به جنایات تروریستی این رژیم است.

گفتنی است، منابع صهیونیستی بامداد پنج شنبه از حمله هوایی جنگنده‌های صهیونیست به جنوب لبنان خبر دادند.

روزنامه «یدیعوت آحارنوت» اعلام کرد که جنگنده‌های صهیونیست در واکنش به شلیک راکت به شهرک صهیونیست نشین کریات شیمونه در شمال فلسطین اشغالی، اهدافی در مرجعیون واقع در جنوب لبنان را بمباران کردند.

گزارش‌های اولیه حاکی است که این حمله توسط جنگنده‌های اف -۱۶ انجام شده است. این حمله در حالی است که منابع خبری چهارشنبه شب از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان خبر داده بودند.

منابع خبری همچنین از آماده باش تانک‌های رژیم صهیونیستی در مرز لبنان در پی شلیک سه فروند راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به بهانه شلیک راکت به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شیمونه» جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها