احداث و تحویل یک هزار واحد مسکونی مددجویی تا پایان سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره ) لرستان گفت: تا پایان سال جاری یک هزار واحد مسکونی مددجویی در این استان احداث و تحویل افراد تحت پوشش می شود.
کد خبر: ۱۳۳۰۱۳۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: جلال شیخ پور افزود: کمیته امداد لرستان در جهت رفع مشکل مسکن محرومان در یک برنامه ۲ساله قرار است ۲ هزار و ۵۰۰واحد مسکونی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن احداث کند.
 
وی تصریح کرد: ۵۲ میلیارد تومان برای ساخت این واحدهای  مسکونی هزینه شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت:  زیربنای هر واحد مسکونی ۷۰ مترمربع است و از ۳۵۰ واحد احداثی ۹۰ واحد جامانده از سیل و ۲۶۰ واحد دیگر از تفاهم‌نامه عادی کمیته امداد بوده شده‌اند.
 
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی در 2 سال آینده برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در کشور ساخته می‌شود.
 
سعید زارع‌زاده افزود: امسال در مجلس شورای اسلامی ردیفی با اعتبار سه هزار میلیارد تومان برای ساخت ۵۰ هزار مسکن محرومان پیش‌بینی ‌شده است که امیدواریم ساخت این واحدهای مسکونی ظرف ۲ سال آینده به نتیجه برسد.
 
وی ادامه داد: یکی از چالش‌های اصلی مردم بحث داشتن مسکن مناسب است که بخش زیادی از سبد خانوار را به خود اختصاص می‌دهد و این مشکل برای محرومان و افراد بی بضاعت دوچندان است.
 
زارع با اشاره به اینکه یکی از ابعاد توانمندسازی مددجویان موضوع تامین مسکن است، عنوان کرد: ساخت مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت با همکاری نهادهای دیگر از جمله بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه و کمک‌های مردمی به طور جدی در حال انجام است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها