جشنواره محصولات سام

همانطور که می دانید با خروج بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی کره‌ای همزمان با آغاز تحریم ها، برند های ایرانی جایگزین برندهایی همانند سامسونگ و ال جی شدند. یکی از این برندها سام است که جایگزین برند سامسونگ در ایران شد. در واقع تحریم ها باعث شد تولید کنندگان ایرانی ،لوازم خانگی سامسونگ را با برند سام الکترونیک جایگزین کنند.
کد خبر: ۱۳۲۹۹۳۰
 
جشنواره محصولات سام
 
به این ترتیب مسئولان شرکت سام الکترونیک با شرکت های خارجی برای تامین  مواد اولیه مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی به توافق رسیدند و البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شرکت های  خارجی مذکور، قطعات و مواد اولیه شرکت های بزرگ اروپایی را تامین می کنند و به این ترتیب سام الکترونیک به تدریج وارد بازار لوازم خانگی شد و جایگاه خود را به دست آورد. به این ترتیب محصولات تولید شده توسط سام الکترونیک با گارانتی سام سرویس در اختیار کاربران و مشتریان قرار می گیرند و مردم همچنان و همانند گذشته،شاهد کیفیت بسیار خوب این دسته از محصولات می باشند.

تلویزیون سام
 
جشنواره محصولات سام
 

سام الکترونیک ابتدا محصولاتی مانند سیستم های صوتی و تصویری را وارد بازار کرد و پس از آن با وقفه ای کوتاه به سراغ سایر محصولات رفت. اکنون تلویزیون های سام در بازار موجود هستند و در ابعاد و اندازه های مختلف و با ویژگی های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته اند و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.

تلویزیون های سام در حال حاضر نمونه‌ای از با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار لوازم خانگی هستند که از ویژگی ها و قابلیت های مناسبی برخوردار شده اند و در مقایسه با سایر برندها، قیمت مقرون به صرفه تری دارند. برای مثال یکی از مدل‌های پرفروش تلویزیون سام الکترونیک همانند مدل 58 اینچ سری شش 58TU6550  به عنوان یکی از تلویزیون های پرطرفدار سام تلقی می شود که کیفیت تصویر Ultra HD 4K  را در اختیار کاربر قرار می دهد.  این تلویزیون ۵۸ اینچی توانسته است کیفیت تصویر 8 میلیون پیکسلی را در برابر چشمان بیننده به نمایش بگذارد.

از سایر ویژگی های هوشمند این تلویزیون سام میتوانیم‌ به انعکاس هوشمند و سیستم عامل اندروید اشاره کنیم.

 تلویزیون های‌ سام الکترونیک در اندازه‌های مختلف و مطابق با سلایق مختلف طراحی شده اند به این ترتیب تلویزیون های سام هم در ابعاد کوچک در و هم در اندازه های بزرگ در اختیار مشتریان قرار گرفته ند مانند تلویزیون سام الکترونیک 65 اینچ مدل65TU7000 که از یک صفحه تخت و با کیفیت برخوردار شده است و کیفیت تصویر این تلویزیون سام الکترونیک نیز از نو 4K  ULTRA HD   است و توانسته است با سیستم عامل اندروید خود سیستمی کاملا هوشمند را در اختیار مشتریان و بینندگان قرار دهد و از طرفی، این تلویزیون سامسونگ به سیستم وای-فای داخلی نیز مجهز شده است.

لباسشویی سام

اما محصولات تولید شده توسط شرکت سام تنها به تلویزیون و دستگاه های صوتی و تصویری محدود نمی‌شوند بلکه لوازم خانگی دیگر مانند انواع لباسشویی ها در وزن های مختلف را نیز در بر میگیرند  که در مقایسه با بسیاری از برندهای دیگر، قیمت مقرون به صرفه و ویژگی‌های مناسب تری دارند.

ماشین لباسشویی سام 8 کیلیویی Q1465 از قابلیت اضافه کردن لباس های به جا مانده حتی در حین شستشوی لباسها برخوردار است یعنی حتی زمانی که لباسشویی روشن است و تعدادی از لباس ها را فراموش کرده اید می توانید این لباس ها را به لباسشویی اضافه کنید بدون آنکه وقفه ای در عملکرد آن ایجاد شود. با ماشین لباسشویی سامم الکترونیک نیازی به نگرانی در مورد پاک شدن لکه های سخت ندارید این لباسشویی از قابلیت خیساندن لباس به منظور پاک کردن لکه های سخت برخوردار است. از طرفی لباسشویی های سام از گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس برخوردارند.
 یکی از مهم ترین ویژگی های لباسشویی های سام رتبه مصرف انرژی+++A  است که تا حد زیادی مقدار انرژی مصرفی را کاهش داده و نگرانی شما در مورد قبض های نجومی برق را برطرف می می سازد. ویژگی Quick Wash لباسشویی سام به شما کمک می کند تا تمام لباس ها را در عرض ۱۵ دقیقه به خوبی بشویید.

جشنواره سام
 
جشنواره محصولات سام

شرکت سام الکترونیک با برگزاری جشنواره محصولات لوازم خانگی سام همانند لباسشویی و لوازم صوتی و تصویری از جمله تلویزیون های سام الکترونیک، امکان خرید آسان را برای مشتریان عزیز در سراسر کشور فراهم کرده است . عزیزانی که  تمایل به خریداری محصولات در جشنواره لباسشویی و تلویزیون های سام را دارند می توانند به وب سایت www.allsamsung.ir  مراجعه نموده و قیمت و مشخصات محصولات را مشاهده نمایند. همچنین شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت تلویزیون و لباسشویی سام با شعب هروی و سعادت آباد نمایندگی رسمی سام الکترونیک تماس حاصل نمایید.

قیمت تلویزیون سام

آن دسته از مشتریان عزیزی که که قصد دارند از قیمت روز تلویزیون سام مطلع شوند می توانند قیمت روز محصولات سام الکترونیک را در وبسایت www.allsamsung.ir مشاهده نمایند و یا با شعب هروی و سعادت آباد نمایندگی رسمی سام الکترونیک تماس حاصل نمایند.

 
خرید تلویزیون سام الکترونیک

 اگر شما نیز جزو آن دسته از مشتریانی هستید که قصد خرید تلویزیون یا لباسشویی سام دارید می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری نسبت به خرید محصولات سام اقدام نمایید. به این ترتیب  امکان خرید غیر حضوری از طریق مراجعه به وب سایت www.allsamsung.ir و سفارش تلفنی وجود دارد. همچنین  می توانید به شعب هروی و سعادت‌آباد نمایندگی سامسونگ مراجعه نمایید.

آدرس و شماره تلفن شعب:

مگا استور سعادت آباد:

تهران - سعادت آباد - بلوار دریا - بین مطهری (سردار دریا) و پاکنژاد - پلاک 187 | تلفن تهران:  88697020

مگا استور هروی:

تهران - میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک 10 | تلفن تهران:  26752500

 
خرید قسطی محصولات سام

 نمایندگی رسمی سام الکترونیک این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانند به صورت اقساطی نیز نسبت به خرید محصولات سام اقدام نمایند. بنابراین در صورت تمایل به خرید قسطی ابتدا با مراجعه به وب سایت www.allsamsung.ir و قسمت ثبت نام خرید اقساطی نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز اقدام فرمایید. بنابراین شما عزیزان می توانید با خرید اقساطی محصولات سام از امکان پرداخت اقساط به صورت بلندمدت بهره مند شوید و در عین حال حداقل نرخ کارمزد ماهیانه برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها