فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا درکلانشهر تهران:

پس از هفت هفته همه شاخص‌ های کرونایی افزایشی است

استاندار تهران گفت: رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در پایانه‌ های حمل نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ ها، تالار‌ها و بانک‌ ها روند کاهشی را شاهد بودیم.
کد خبر: ۱۳۲۹۸۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا استان تهران اظهار کرد: متاسفانه هنوز میزان بستری‌ها از میزان ترخیص‌ها بیشتر است و در هفته آینده شرایط امیدوار کننده‌ای را شاهد نیستیم. بر همین اساس برای تشدید نظارت‌ها و تذکر‌های لازم به کسانی که شیوه نامه‌ های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مصوبه‌ای را داشتیم و بررسی‌ها از تاریخ ۲۸ تیر تا ۳ مرداد نسبت به ۳ مرداد تا ۱۰ مرداد صادر شد ولی در خصوص رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در پایانه‌ های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها، تالار‌ها و بانک‌ها روند کاهشی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌ ها در این نقاط زیر ۴۵ درصد بود و باعث شد که این اماکن دچار مشکل شوند. مصوب شده در جلسه فردا تذکر جدی به این صنوف در این رابطه داده شود. فعلا توقف فعالیت این اماکن مورد درخواست ما نیست، ولی رعایت پروتکل‌ها مورد درخواست ما است. مصوبه دوم هم درباره افزایش کلینیک‌ های درمانی بود که بیماران مراقبت‌های لازم، درمان‌ های سرپایی و داروهای مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها