مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اشاره به نیاز روز افزون مشتریانِ استان به بسترهای دیتا در دو حوزه سیارو ثابت به واسطه شرایط موجود در جامعه و اپیدمی ویروس کرونا گفت: در همین راستا سه روستای دیگر استان به شبکه ADSL مخابرات پیوستند.
کد خبر: ۱۳۲۹۷۸۶
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت  پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان، اظهار کرد: ضمن اعلام خبر فوق به تشریح پروژه های انجام شده در سه روستای سپیداره ،هفتاش و کانی ناو از توابع شهرستان بانه پرداخت و اظهارداشت: برای نصب و راه‌اندازی تجهیزات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این نقاط، مبلغ 2 میلیارد و 240 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: در حال حاضر مشتریان ساکن در محدوده‌ی سه روستای سپیداره،هفتاش و کانی ناو در شهرستان بانه از سرعت دسترسی بالا به اطلاعات موجود در فضای مجازی ، استفاده از بستر دیتا برای انجام امورات روزانه، بهره‌مندی دانش آموزان از آموزش‌های آنلاین، انجام کسب و کارهای اقتصادی به صورت مجازی و  سرویس‌های متنوع ADSL بهره‌مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تعداد مشتریان سرویس ADSL در شهرستان بانه را 20 هزار و 679 مورد بیان کرد.

حکمت با اشاره به اینکه توسعه خدمات مخابراتی در تمام نقاط استان در راستای جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آنها در دستور کار مخابرات منطقه قرار دارد خاطر نشان ساخت: مخابرات  منطقه کردستان با هدف ارائه خدمات یکسان مخابراتی و کاهش شکاف دیجیتالی نیز پروژه های ایجاد و توسعه زیرساخت های سرویس ADSL در برخی از نقاط روستایی استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد هشت روستای استان به اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شده اند اعلام کرد: در حال حاضر 548 روستای استان تحت پوشش خدمات و سرویس های متنوع ADSL مخابرات قرار دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها