جنبش عصائب اهل الحق عراق تصریح کرد: دستور کار آمریکا تلاش برای به تعویق انداختن انتخابات عراق است.
کد خبر: ۱۳۲۹۶۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش عصائب اهل الحق عراق امروز یکشنبه تاکید کرد: اهداف و منافع آمریکا در تلاش کسانی نقش دارد که به دنبال به تعویق انداختن انتخابات پارلمانی آینده در عراق هستند.

این جنبش افزود: دلیل اینکه برخی احزاب خروج خود را از انتخابات اعلام کردند، این است که آن‌ها از نظر مردمی محبوبیت ندارند.

احمد الموسوی، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: اصرار ائتلاف الفتح بر برگزاری انتخابات به موقع برای این است که کشور به آینده‌ای ناشناخته کشانده نشود.

او همچنین گفت: بدون شک اهداف و منافع آمریکا در به تعویق انداختن انتخابات سهیم است و کسانی که به دنبال به تعویق انداختن انتخابات هستند، اهداف آمریکا را مدنظر قرار داده اند.

عضو جنبش عصائب اهل الحق همچنین اظهار کرد: عراق منابع زیادی دارد، بنابراین می‌توان به تمام آنچه کمپین انتخاباتی ائتلاف الفتح مطرح کرده است، دست یافت.

الموسوی افزود: احزابی که انتخابات را تحریم کرده اند، به دلیل محبوبیت نداشتن آن‌ها نزد مردم است و جریان صدر هم رویکرد ویژه خود را دارد.

او افزود: در هر انتخاباتی برخی مشکلات امنیتی در برخی از مناطق ایجاد می‌شود.

این عضو جنبش عصائب اهل الحق از نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی خواست برای جلوگیری از تخلفات در طرح‌ های امنیتی تجدیدنظر کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها