گردان های حزب الله عراق:

حشد الشعبی هرگز منحل نخواهد شد

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: نیروهای مقاومت از حمله مسلحانه به نظامیان اشغالگر آمریکایی تا اخراج آنها دست برنخواهند داشت.
کد خبر: ۱۳۰۹۰۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: نیروهای مقاومت به یاری خداوند برای بیرون راندن اشغالگران از عراق توانمندترند.

به گزارش کانال تلگرامی شبکه الاعلام المقاوم، شیخ «قیس الخزعلی» امروز پنچشنبه در اظهاراتی تاکید کرد: ما در جایگاه گروه‌های مقاومت، برای نابودی هر گونه حضور آمریکا و نظامیان آمریکا در خاک عراق دست به سلاح برده‌ایم و همچنان هم خواهیم برد.

شیخ الخزعلی گفت: مجالی برای ادامه وجود پایگاه‌های نظامی آمریکا نه در عین الاسد و نه در الحریر نیست، این تصمیم و وعده مردان مقاومت است.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق ادامه داد: ما تاکید می‌کنیم که عملیات کنونی مقاومت ادامه خواهد یافت و در همه جای عراق در غرب و شمال این کشور افزایش خواهد یافت، این یک موضوع اساسی است که می‌خواهیم یک موضع ملی باشد.

وی افزود: وقتی ما خواهان اخراج نیروهای آمریکایی هستیم، یعنی خواستار اجرای قانون اساسی هستیم .

شیخ الخزعلی در ادامه درباره خطر نقش خبیث برخی حکومت‌های بیگانه در امور عراق و به خصوص نقش امارات هشدار داد و گفت: امارات به شکل مستقیم در تلاش برای تأثیر بر نتایج انتخابات عراق است و از همین رو انتخاباتی را که نتیجه آن به دست حکام امارات است، قبول نداریم.

شیخ الخزعلی تاکید کرد: تا زمانی که نیروهای ملی و حشد الشعبی در عراق حضور دارند، پروژه امارات ان شا الله اجرا نمی‌شود.

او تاکید کرد: رشادت‌های حشد الشعبی به دستاورد بزرگی برای عراق منجر شد که اگر خون این نیروها و فتوای مرجعیت نبود، این پیروزی حاصل نمی‌شد.

دبیر کل عصائب اهل الحق در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد تلاش‌های مخفیانه‌ای در عراق برای عادی سازی روابط بغداد با دشمن صهیونیستی انجام می‌شود، اما عراق تسلیم نخواهد شد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها