فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تولید واکسن ایرانی توانست اقتدار علمی و پژوهشی کشور را به رخ دنیا کشید.
کد خبر: ۱۳۲۹۶۲۶

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، سردار محسن کریمی در بازدید از مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک و دریافت نخستین دز واکسن ایرانی کوو ایران برکت در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک مردم ایران به یکدیگر در طول شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از آغاز شیوع کرونا با تاسی از روحیه و تفکر انقلابی نهضت همدلی و مومنانه را به راه انداخته و بسیاری از تهدیدات را به فرصت بدل کردند.

وی افزود: دانشمندان و جوانان متخصص ایرانی که در طول دوران انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی همواره حرف‌های بسیاری برای گفتن داشتند، در این ایام و با تولید واکسن کرونا که یکی از موثرترین واکسن های دنیا است برای ملت افتخار آفریدند.

کریمی بیان کرد: تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی‌های داخلی است و تجربه 4 دهه انقلاب اسلامی نشانگر آن است که هرجا به جوانان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد شده پیروزی و موفقیت به دست آمده و این درس بسیار مهمی برای ما به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه به برکت تفکر انقلابی و حاکمیت روحیه جهادی در بین جوانان و متخصصین ایرانی تولید واکسن ایرانی توانست اقتدار علمی و پژوهشی کشور را به رخ دنیا کشیده و کارآمدی نظام اسلامی را بار دیگر به اثبات برساند.

وی بیان کرد: با تلاش و مجاهدت شبانه‌روری کادر درمان و مدافعان سلامت و بسیجیان در همه عرصه‌ها، استان مرکزی وضعیت مناسبی در حوزه واکسیناسیون دارد و همه باید با تلاش خود در رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌های بهداشتی آسیب‌های بیماری را کاهش دهیم.

کریمی عنوان کرد: تمامی ظرفیت های بسیج و سپاه در استان آمادگی کامل برای کمک به تسریع واکسیناسیون را دارد و امیدواریم با همدلی همه جانبه و مشارکت مردم از این شرایط بیرون برویم این درحالیست که علاوه آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به واکسیناسیون عمومی آماده ادامه طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا سپاه و بسیج در قالب رزمایش و طرح‌های مختلفی اقدامات موثری درمقابله و کنترل این بیماری انجام داده و امروز سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آمادگی هرگونه نقش آفرینی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت است.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها