مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این خبر که در پنل ADSL مشتریان علاوه بر نمایش مبلغ بدهی آبونمان امکان پرداخت آن میسر است گفت: مشتریان با پرداخت به موقع قبوض خود می توانند در ارائه خدمات با کیفیت تر به مشتریان سهیم باشند.
کد خبر: ۱۳۲۹۵۷۵
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها در ایام کرونایی افزود: مخابرات منطقه همچنان در تلاش است تا شرایط ارایه خدمات غیر حضوری را برای مشتریان خود به بهترین و آسان ترین نحو فراهم کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: مشتریان با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران،منوی پنل کاربری اینترنت به نشانی  adsl.tci.ir می توانند نسبت به پرداخت قبوض تلفن ثابت خود اقدام نمایند.

وی ضمن تشریح خدمات قابل ارائه در پنل ADSL خاطر نشان ساخت: مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق درگاهِ مختص به پنل فوق علاوه بر مشاهده مبلغ بدهی آبونمان از مزایای پرداخت غیر حضوری تلفن ثابت خود  نیز بهره مند شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 171 هزار و 500 پورت ADSL منصوبه در استان وجود دارد گفت:128 هزار و 109 پورت آن به مشتریان واگذار شده است.

حکمت یادآورشد: با تلاش همکاران در راستای کاهش شکاف دیجیتالی، تعداد 547 روستای استان به ADSL مخابرات متصل شده اند.

وی در ادامه تعداد تلفن های منصوبه در سطح استان را 594 هزار و 60 شماره اعلام کرد و افزود: هم اکنون 512 هزار و 225 شماره آن مشغول بکار است.

وی همچنین بیان داشت: تعداد یک هزار و 502 روستا و اماکن دارای تلفن خانگی در استان از مزایا و خدمات تلفن ثابت بهره مند هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها