مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین

١٨ پروژه نوسازی شبکه برق در شهرستان بوئین زهرا اجرا میشود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین درحاشیه برپایی میزخدمت وملاقات عمومی در محل اقامه نماز جمعه بوئین زهرا اعلام کرد: ١٨ پروژه نوسازی شبکه برق در شهرستان بوئین زهرا اجرا میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین درحاشیه برپایی میزخدمت وملاقات عمومی در محل اقامه نماز جمعه بوئین زهرا اعلام کرد: ١٨ پروژه نوسازی شبکه برق در شهرستان بوئین زهرا اجرا میشود.
کد خبر: ۱۳۲۹۵۶۰

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، مهندس سعید بهادیوند چگینی گفت: برای کاهش افت شبکه 18 پروژه نوسازی شبکه با 35 میلیارد ریال اعتبار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرایی می شود.

بهادیوند چگینی در خصوص نوسازی شبکه فرسوده برق در شهرستان بوئین زهرا اظهارداشت: در این شهرستان 56 هزار و 500 مشترک داریم که 52 درصد آن تعرفه کشاورزی است و مابقی صنعتی ، خانگی،عمومی و سایرمصارف محسوب می شود.

مدیر عامل تصریح کرد: تعداد مشترکان صنعتی شهرستان بوئین زهرا 520 مشترک است و در پیک تابستان امسال با همکاری صنایع و سایر شهروندان وضعیت مصرف را مدیریت کردیم تا خاموشی های بیشتری اعمال نشود و در سایر موارد هم بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده عمل کردیم.

وی یادآورشد: در این منطقه 118 روستا و 5 شهر با جمعیتی بالغ بر 125 هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت توزیع برق استان می باشند.

 نوسازی شبکه فرسوده در بوئین زهرا

بهادیوند چگینی اضافه کرد: معمولا هر ساله نوسازی و اصلاحات شبکه فرسوده برق در مناطق شهری و روستایی صورت می گیرد که در حدود 4 میلیارد تومان اعتبار برای امسال در سطح شهرستان بوئین زهرا پیش بینی شده است.

مدیر عامل برق استان گفت: طول شبکه برق فشار متوسط در شهرستان بوئین زهرا حدود 1900 کیلومتر است که یک سوم مجموعه شبکه استان را تشکیل می دهد، وی ادامه داد: طرح جایگزینی سیستم خود نگهدار با سیستم فرسوده شبکه از کارهای مهمی است که در دستور کار قرار دارد که تلاش می کنیم در نیمه اول امسال آن را عملیاتی کنیم.

چگینی تصریح کرد: در حال حاضر 18پروژه نوسازی شبکه تعریف شده که بیش از 3.5 میلیارد تومان هزینه دارد و تلاش می کنیم آنها را در مناطق شهری و روستایی به انجام برسانیم تا با اجرای طرح نوسازی شبکه ضمن شناسایی انشعابات غیر مجاز،کاهش تلفات و افت شبکه، از خاموشی های غیر منتظره نیز جلوگیری شود.

  13.5  میلیارد تومان مطالبات از مشترکان خانگی و دولتی

مدیر عامل برق استان یادآورشد: در حال حاضر میزان مطالبات شرکت از مشترکان خانگی و دولتی بالغ بر 13.5 میلیارد تومان است که در صورت پرداخت آن اجرای طرح های نوسازی شتاب می گیرد.

 راه اندازی میز خدمت در نماز جمعه با حضور مدیرعامل شرکت

در ادامه مهندس رامین جباری فرد مدیر امور برق شهرستان بوئین زهرا از برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه بوئین زهرا خبر داد و یادآورشد: روز گذشته به مناسبت سالگرد اقامه نماز جمعه، با دعوت دکتر عباسپور نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با برپایی میز خدمت در مسجد جامع به درخواست های مردمی هم رسیدگی شد.

وی افزود: این میز از ساعت 10 صبح لغایت 13 برپا گردید و به درخواست های مردمی شامل تامین روشنایی معابر، انشعاب و بخشودگی بدهی، جابجایی تیرهای برق از سوی دهیاران، تقاضای برق جدید و موارد دیگر رسیدگی شد.

مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان بوئین زهرا اظهارداشت: رویکرد شرکت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع به درخواست های آنهاست به همین دلیل در محل اداره همه روزه از ساعت 7 صبح در خدمت مراجعان هستیم و به همه مطالبات قانونی آنها رسیدگی می کنیم.

وی در ادامه از همه مشترکان برق خواست ضمن ادامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان و کمک به تامین انرژی پایدار، زمینه کاهش خاموشی در پیک تابستان را مهیا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها