رئیس پلیس پایتخت: امنیت مهم‌ترین و اساسی‌ترین مولفه هر جامعه‌ای است که در سایه آن پیشرفت، تعالی و سایر توفیقات تحقق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۳۲۹۵۰۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین رحیمی با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم‌نژاد افزود: نیروی انتظامی تا پای جان پای امنیت مردم است و در این مسیر هر از گاهی شهیدی را تقدیم تامین امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان می‌کند.

وی گفت: شهادت همکار عزیزمان وظیفه عبدالجبار مختوم‌نژاد موید مجاهدت، رشادت و جانفشانی نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت کشور عزیزمان است.

سردار رحیمی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز مجاهدانه از حدود و ثغور و حریم و حرمت کشورمان دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد بدخواهان خلل و خدشه‌ای به این مهم وارد کنند.

وی اظهار کرد: یاد و خاطره شهید عزیزمان مختوم‌نژاد را که در راه مقابله با پلیدی‌ها و پلشتی‌ها به شهادت رسید، گرامی می‌داریم و از خداوند متعال علوم درجات این شهید سعید را خواهانیم؛ بنابراین گزارش روز گذشته تیم عملیاتی پلیس پایتخت حین ماموریت انتظامی، با متهمی که قصد متواری شدن را داشت درگیر می‌شوند که متاسفانه در این درگیری سرباز عبدالجبار مختوم‌نژاد بر اثر ضربات چاقو در قلب مجروح می‌شود.

شهید مختوم‌نژاد که با رشادت و دلاوری فراوان مانع از فرار متهم شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرباز شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد متولد ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها