همزمان با گرامیداشت روز صنعت و معدن صورت گرفت

تجلیل از شرکت پالایش نفت تبریز به عنوان واحد نمونه صنعت و معدن

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری با شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر جهت تامین برق فشار قوی این پالایشگاه، گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح ۱۵ میلیون یورو برآورد شده است.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۴۴

 به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، غلام رضا باقری با اشاره به اینکه مدت اجرای این طرح ۱۸ ماه پیش بینی شده،  افزود: هدف از عقد این تفاهم نامه افزایش سطح ایمنی و پایداری سیستم شبکه برق پالایشگاه می باشد.

وی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر دارنده تعدادی از نیروگاه های تولید برق در کشور است که براساس این تفاهم نامه پس از طی مسیر قانونی و خرید انرژی و دریافت مجوزهای قانونی از شبکه فشار قوی ۱۳۲ کیلو ولت این شرکت، برق دریافت کنیم.

باقری اظهار کرد: در حال حاضر برق مورد نیاز پالایشگاه  تبریز در خود مجموعه و توسط ژنراتورهای موجود به ظرفیت ۲۱ مگا وات تامین می‌شود و فیدر اختصاصی پالایشگاه جهت مصارف و شرایط اضطراری از پست تراکتورسازی با دیماند قراردادی ۴.۵ مگاوات تهیه می‌شود.

وی با اشاره به طرح های توسعه‌ای پالایشگاه تبریز، گفت: مطالعات طرح فوق که از ۶ ماه قبل آغازشده و سناریوهای اجرایی مربوطه شناسایی و نحوه‌ اجرای آن در قالب تفاهم نامه اولیه توسط مدیران و کارشناسان شرکت ها بررسی و نهایی شده است.




  



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها