رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری مردی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در محله حاجی آباد سنندج شده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۵۸
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، عبدالله فاتحی صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار کرد: شامگاه سوم ماه جاری مردی 44 ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان افزود: با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات در خصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد. 

 فاتحی در ادامه بیان داشت: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، محل اخفتای متهم را که دائما در حال جابه جایی در استان‌های مجاور بود شناسایی کردند. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه 8 مرداد ماه دستگیر کردند. 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها