بر اساس گزارش روزانه وزارت بهداشت

سیر صعودی واکسیناسیون روزانه متوقف شد

طبق گزارش روزانه وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته تعداد کسانی که دوز دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند، از مرز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار دوز عبور کرد.
کد خبر: ۱۳۲۹۱۶۴

به گزارش جام جم آنلاین، با دستور وزیر بهداشت گروه‌های جدید برای واکسیناسیون معرفی شدند که از روز گذشته به صورت نمادین تزریق واکسن به گروه‌های معلمان، خبرنگاران، پرسنل بانک‌ها، زندانیان و پرسنل زندان‌ها، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و…، آغاز شده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۹ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۲۹۰ نفر در کشور دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

همچنین ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۵۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۴۸ دوز رسید.

بررسی آمار روزانه واکسیناسیون در کشور نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته ۲۱۰ هزار و ۴۱۸ دوز واکسن تزریق شده است که در مقایسه با روز قبل از آن، کاهش تقریباً ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

در واقع می‌توان چنین استنباط نمود که روند صعودی واکسیناسیون در شبانه روز گذشته متوقف شده است.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتماً در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها