نخستین گام رئیس جمهور منتخب برای تشکیل دولت مردمی :

مشارکت فعال مردم و نخبگان در سامانه معرفی مدیران دولت سیزدهم

بر اساس اعلام دفتر رئیس جمهور منتخب پیش بینی می‌شود که فهرست اعضای دولت سیزدهم پیش از پایان موعد مقرر قانونی، نهایی شود.
کد خبر: ۱۳۲۹۰۰۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه فرآیند انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم، فعالیت کارگروه‌های تخصصی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این کارگروه‌ها پس از انجام بررسی‌های دقیق و ارزیابی کارشناسی توانمندی‌های مدیریتی و صلاحیت‌های تخصصی نفرات پیشنهاد شده، ارزیابی برنامه ارائه شده از سوی هر یک از افراد، تحقیق از صاحبنظران ذی صلاح درباره ایشان و نیز انجام مصاحبه با افراد مد نظر، به زودی لیست نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی را به دفتر رئیس‌جمهور منتخب ارائه خواهند کرد.

در همین حال برای تک تک نفرات پیشنهادی در دفتر رئیس جمهور منتخب پرونده‌ای شامل نتیجه بررسی تخصصی کارگروه، نظرات کارشناسان امین به موازات نتیجه کارگروه‌ها و استعلام صلاحیت از نهاد‌های مربوطه تشکیل گردیده است.

نتیجه این بررسی‌ها و اطلاعات به صورت مرحله به مرحله در اختیار آیت الله رئیسی قرار گرفته و در نهایت رئیس جمهور منتخب پس از مطالعه و بررسی همه جانبه مطالب ارائه شده، شخصا با گزینه‌های اولویت دار گفتگو نموده و نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام خواهد کرد.

بر این اساس پیش بینی می‌شود فهرست اعضای دولت سیزدهم پیش از پایان موعد مقرر قانونی، نهایی خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها