عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به قطعی شدن حضور مهدی مهدوی کیا گفت: یکی، دو مربی و مشاور خارجی نیز به تیم فنی فدراسیون اضافه خواهد شد. در واقع هدف ما از این اقدام، بهره‌گیری از علم روز دنیا است.
کد خبر: ۱۳۲۸۸۴۰

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درباره روند استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: پس از دستور رئیس فدراسیون اقدامات مربوط به توسعه و استعدادیابی بازیکنان سطح کشور در چند ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و به زودی نیز از سامانه استعدادیابی رونمایی خواهیم کرد.

«فدراسیون و شخص رئیس علاقمند به استفاده از نیروی جوان، تحصیل‌ کرده و فوتبالی است» ماجدی ضمن بیان این جمله افزود: جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است و انشااله در کنار عزیزانی که در حال حاضر در بعد فنی مشغول به فعالیت هستند، یکی، دو مربی و مشاور خارجی نیز به تیم فنی فدراسیون اضافه خواهد شد. در واقع هدف ما از این اقدام، بهره‌گیری از علم روز دنیا است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: حضور مهدوی کیا در کنار ما قطعی شده و هاشمیان نیز در چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرده است و همچنان همراهمان خواهد بود. این دو نفر نقاط قوت متمایزی دارند. تجربه حضور در نقاط مختلف جهان را دارند و سابقه کار و اخذ مدارک مختلف در اروپا را دارند و از طرفی نیاز جامعه فوتبال ایرانی را به خوبی می‌شناسند.

ماجدی با تاکید بر اینکه تیم منسجمی برای کار در تیم‌های پایه در حال شکل‌گیری است، اظهار داشت: نگاه ما تغییر شرایط فوتبال پایه کشور از نتیجه‌گرایی به آینده سازی است. اینکه تنها به فکر کسب نتیجه در بازی‌ها باشیم را اساسا قبول نداریم و از همین حالا باید به فکر المپیک و جام جهانی‌های آتی باشیم. به این منظور، با دستور رئیس فدراسیون در حال پیگیری اقدامات متعددی هستیم و تا چند روز آینده پیکره اصلی این اقدامات در کل استان‌ها شکل می‌گیرد تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌ها را برای آینده‌سازی را آغاز کنیم.

وی با اشاره به برخی صحبت‌های کاذب گفت: یکسری از دوستان در روزهای گذشته پالس‌های منفی را در فضای مجازی ایجاد کردند که همه را تکذیب می‌کنم. ما در فدراسیون فوتبال میان رئیس، اعضای هیأت رئیسه و سایر بخش‌ها یک رفاقت و صمیمیت کاری داریم و اجازه نمی‌دهیم که صحبت‌های فضای مجازی اختلافی ایجاد کند. تیمی همفکر هستیم و در آینده‌ای نزدیک با اجرایی کردن کارها جواب منتقدین داده خواهد شد. بخش عظیمی از تلاش ما رشد و اعتلای فوتبال کشور از طریق بسترسازی مناسب در فوتبال پایه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها