فرمانده کل ارتش: در بحث کرونا پای کار هستیم و اکنون سه ایستگاه خودرویی برای واکسن کرونا دایر کردیم.
کد خبر: ۱۳۲۸۷۵۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در مراسم تجلیل از خدمتگزاران نیرو‌های مسلح در عرصه سلامت و مقابله با بیماری کرونا، درباره فعالیت‌های ارتش در بحث مقابله با بیماری کرونا افزود: آنچه دست ما بوده که امانت ملت است در بحث کرونا به کار گرفتیم و همه دست اندرکاران پای کار آمدند و خدا را شکر اکنون پای کار هستند و همه ظرفیت‌های بیمارستانی ارتش در این عرصه بکار گرفته شده است.
 
تعداد بازدید : 11

وی ادامه داد: بیمارستان‌های ارتش همچنان کارشان را در بحث کرونا انجام می‌دهند و دو سه ایستگاه خودرویی برای تزریق واکسن کرونا دایر کردیم که خیلی مرتب و منظم وظایفشان را انجام می‌دهند و در مناطق محروم نیز مانند سیستان و بلوچستان نیرو‌های ما پای کارند.

فرمانده ارتش گفت: ارتش امانت ملت است و به فرمان فرمانده معظم کل قوا هر جا لازم باشد در خدمت ملت است و این را نعمت خدا می‌دانیم و شکرگزاریم.

وی افزود: عیدی بزرگ ما به ملت فعلا همین حرکت ناوگروه‌های دریایی (به سمت آب‌های آزاد) است که کار بزرگی انجام شده و لازم است در همه ابعاد روی آن کار شود.

امیر موسوی گفت: کار عظیمی که انجام شده یک کار راهبردی است و تغییری راهبردی ایجاد کرده و امروز موازنه و معادلات را به هم زده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها