موج های جدید کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا آغاز شده و در حال رسیدن به اوج است.
کد خبر: ۱۳۲۸۶۹۶

به گزارش جام جم آنلاین ، آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا در رسانه های مختلف جهان:

 

*تایلند یکی از بدترین موج های کرونایی را پشت سر می گذارد. در برخی از بیمارستان های بانکوک پایتخت این کشور تعداد مراجعان و بستری شدگان به قدری بالاست که پزشکان بیماران بدحال تر را بستری می کنند اما بیماران دیگر با شرایطی اندکی بهتر را در اتومبیل های خودشان در محوطه بیرون بیمارستان بستری می کنند.

 

*سیدنی استرالیا نیز حالت فوق العاده ای دارد و موارد ابتلای روزانه رو به افزایش است. مقامات تصمیم دارند حداقل تا یک ماه دیگر این شهر در حالت محدودیت های شدید رفت و آمدی باشد.

 

*تا امروز سه شنبه پنجم مرداد بیش از سه میلیارد و 200 میلیون دوز واکسن کرونا در سراسر جهان توزیع شده است.

 

*کارناوال های شادی پس از قهرمانی تیم ملی ایتالیا در جام ملت های اروپا به عنوان دلیل اصلی موج جدید ویروس کرونا در این کشور اروپایی معرفی شده است. جشن های قهرمانی در این کشور تا سه روز بعد از قهرمانی ایتالیا در جام ملت ها ادامه داشت.

 

*واکسن جانسون و جانسون ساخت آمریکا در برابر ویروس جهش یافته کرونای دلتا اثربخشی چندان بالایی ندارد و تنظیم کنندگان دارویی در آمریکا توصیه می کنند مدرنا و فایزر در برابر این واکسن موثرتر هستند.

 

*نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد با وجود ادعاهای فراوان در رابطه با اثربخشی داروهای آرتریت در کاهش نرخ مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا، این داروها تاثیر چندانی در این موضوع ندارند.

 

*مجموع 25 گزارش روان شناسانه از نقاط مختلف جهان نشان داد عمده جمعیت جهان بیشتر از هر زمان دیگری احساس استرس، ترس، غم و عصبانیت دارند که به دلیل تاثیرات منفی شیوع بیماری ههمه گیر کرونا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها