
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه این مرکز با حضور مجید طبسی مدیر عامل شرکت داروسازی ثامن، جمعی از مسئولان بیمارستان دکتر شیخ و خانواده شهید اسماعیلی برگزار شد.
واحد دیالیز صفاقی این بیمارستان نیز در ابتدای دهه ۸۰ با مشارکت شرکت داروسازی ثامن و پیگیریهای شهید دکتر محمد اسماعیلی راهاندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است ، که در حال حاضر حدود ۵۰ بیمار دیالیز صفاقی را تحت پوشش خود قرار دارد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند