رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکارانی که در آستانه اعزام به المپیک توکیو هستند و ورزشکارانی که هم اکنون در دهکده بازی‌ها حضور دارند، به صورت جدی هشدار داد که پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله اجتماعی را با وجود تزریق واکسن، به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در دستور کار قرار دهند و به شدت از خود مراقبت کنند تا به این ویروس در کوران رقابت‌های المپیک مبتلا نشوند.
کد خبر: ۱۳۲۸۶۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، غلامرضا نوروزی در گفتگو با ایسنا در رابطه با مثبت شدن تست PCR مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر با مانع ایران که قرار است به المپیک توکیو ۲۰۲۰ اعزام شود، اظهار کرد: قطعا ورزشکار به منظور انجام تمرینات و مواردی از این دست رفت و آمد داشته و قرنطینه صرف نبوده است.

او ادامه داد: با وجود تزریق واکسن کرونا اما ورزشکاران هر لحظه باید مراقب باشند و این احتمال را در نظر بگیرند که ممکن است به کرونا مبتلا شوند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر این که ورزشکاران باید به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را به منظور مقابله با ویروس کرونا رعایت کنند، گفت: نباید ورزشکاران به این امید باشند که با وجود تزریق واکسن به کرونا مبتلا نمی‌شوند و چون ۲ دز واکسن تزریق کرده‌اند دیگر کرونا نمی‌گیرند.

نوروزی با اشاره به این که تا جایی که بنده اطلاع دارم فدراسیون‌های ورزشی تمام تلاش و برنامه‌ریزی لازم را به منظور جلوگیری از ابتلای ورزشکاران به کووید ۱۹ در دستور کار قرار داده‌اند، عنوان کرد: ورزشکاران باید به صورت شخصی و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت و به بهترین شکل ممکن از سلامت خود محافظت کنند.

وی ادامه داد: المپیک محل برداشت زحمات است و از فدراسیون‌ها نیز درخواست می‌کنیم با برنامه‌ریزی و تلاش بیش‌تر بیش از پیش از ورزشکاران اعزامی مراقبت کنند تا زحمات چند سال اخیر، بیهوده هدر نرود.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با اعزام گروه دوم پزشکی ایران به المپیک توکیو، بیان کرد: گروه دوم فردا شب به توکیو اعزام می‌شود و با رفتن گروه دوم، گروه اول به تهران باز خواهند گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها