بارش‌های شدید پس از چند روز هوای داغ در پایتخت انگلیس، موجب راه افتادن سیلاب‌های عظیم در خیابان‌های لندن شده و نفوذ آب به تعطیلی ایستگاه‌های مترو این شهر اروپایی شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۵۳۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، بارش‌های سنگین که پس از موج شدید گرما انگلیس را هدف قرار داده است، به راه افتادن سیلاب شدید در خیابان‌های لندن منجر شده است و حتی آب در ایستگاه مترو این شهر نیز نفوذ کرده است.
 
بنا بر گزارش شبه روسی «راشاتودی»، حجم سیلاب در لندن به اندازه‌ای است که بسیاری از خودروها در خیابان‌های لندن بر روی آب شناور شده است.
 
تعداد بازدید : 59

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اوایل هفته جاری، پایتخت انگلیس شاهد داغ‌ترین روزهای سال بود و دمای هوا به بیش از ۳۰ درجه سانتی‌گراد رسید و هم‌اکنون در پی بارش‌های سنگین، بخشی از شهر لندن در آب فرو رفته است و تصاویر منتشر شده یادآور تصاویر هشدار دهنده سیلاب گسترده‌ای است که اوایل ماه جاری میلادی (جولای)، آلمان و بلژیک را هدف گرفت و قربانیان زیادی را برجای گذاشت.
 
تعداد بازدید : 18

طبق این گزارش، تصاویر و کلیپ‌های ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی، خودروها را شناور بر روی خیابان‌هایی که غرق در سیلاب هستند، نشان می‌دهد و خیابان‌های این شهر اروپایی همچون رودهای پرخروش شده است.
 
تعداد بازدید : 17

بر اساس این گزارش، برخی از صاحبان خودروها در خیابان‌های لندن مجبور به ترک خودروهای خود شده‌اند که به طور کامل در زیر سیلاب فرو رفته‌ بودند. برخی دیگر نیز درون خودروهایشان گرفتار شده و خدمات اورژانس و امداد روز گذشته (یکشنبه) برای نجات برخی رانندگان مجبور به استفاده از قایق شده‌اند.
برخی شاهدان ماجرا گفته‌اند که به واسطه سرریز شدن چاه‌های زیرزمینی در برخی مناطق شاهد آبفشان‌هایی بودند.
 
تعداد بازدید : 17

طبق این گزارش، «کلپهام» و «کمبرول» و «کینگستون» در جنوب غربی لندن در میان محله‌هایی است که متحمل بیشترین آسیب ناشی از وقوع سیلاب شده است.بخش‌های شرقی پایتخت انگلیس از جمله لیتون و والتهامستو نیز به شدت تحت تأثیر سیلاب قرار گرفتند.
 
آتش‌نشانی لندن اعلام کرد که 300 تماس مرتبط با سیل دریافت کرده‌ است.
بر اساس این گزارش، هشت ایستگاه مترو لندن نیز با واسطه نفوذ آب مسدود شد. برخی از ساکنان لندن، کلیپ‌های ویدئویی را با عنوان بدترین سیلابی که در لندن مشاهده کرده‌اند، در فضای مجازی قرار دادند.
 
ادارات هواشناسی لندن از احتمال وقوع صاعقه خبر داده و به شهروندان پایتخت در این خصوص هشدار دادند.
 
کارشناسان هواشناسی انگلیس اعلام کرده‌اند که بارش‌های سنگین و رعد و برق همچنان در جنوب شرقی انگلیس ادامه خواهد داشت.
 
اولین خبرها درباره وقوع سیل در مناطق غربی آلمان روز پنجشنبه (۲۴ تیرماه) مخابره شد و با گذشت ۱۰ روز، تلفات انسانی سیل همچنان رو به افزایش است.

رسانه‌های غربی در جدیدترین آمار و ارقام خود از وقوع سیل ویرانگر در آلمان و غرب اروپا گزارش کردند که شمار تلفات سیل در قاره سبز به ۲۱۶ نفر افزایش یافته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها