مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: انتظارات مردم ومسئولین از شبکه همراه بسیار زیاد است و این انتظارات بسیار جدی و مهم هستند.
کد خبر: ۱۳۲۸۴۹۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: نبی اله شمسی فر اظهار کرد: درصد قابل قبولی از  دانش آموزان و معلمین و مدارس به شبکه های آموزش مجازی با وجود همه محدودیتها در ایام کرنا متصل بودند  که با تلاش وزحمات همکاران در نقطه ای که هستیم شاهد خدمات رسانی مطلوب به مردم هستیم.
 
وی ادامه داد: از دغدغه ها و مشکلات موجود در این حوزه کاملا آگاهیم و می توان با به وجود آوردن فضایی مملو از همدلی و اتحاد و تلاش در ارائه خدمات خوب به مردم  و شناخت نقاط قوت وضعف بر این انتظارات فائق آمد.
 
شمسی فر تصریح کرد: در استان ما با وجود موقعیت جغرافیایی خاص و پراکندگی روستایی اقدامات قابل توجهی انجام شده و سایتهای زیادی از 2g به 3g و 4g  ارتقاء تکنولوژی پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: همچنان توسعه سایت های جدید تلفن همراه در سطح شهرها و روستاها ادامه دارد که در این راستا نیازمند همکاری مردم و اداره کل فناوری اطلاعات ، شهرداری‌ها و سایر دستگاههای اجرایی هستیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان اظهار کرد:  با وجود اینکه بخشی اقدامات انجام شده خارج از تعهدات اپراتور همراه اول بوده ولی بخاطر مطالبات زیاد و نیاز مردم خصوصا در شرایط کرونایی و رونق فضای مجازی در بسیاری از امور از جمله آموزش توجه ویژه دولت را مطلبد.
 
 
 فاطمه حافظی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها