با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

تجلیل از 25 قاری ترتیل خوانی شبکه سهند در ماه مبارک رمضان

به همت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود

برگزاری هجدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی (ع) در تبریز

هجدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی (ع) به همت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود . 
کد خبر: ۱۳۲۸۴۲۹

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، دکتر محمدرضا پورمحمدی در اولین جلسه هماهنگی این اجلاس با بیان اینکه آذربایجان شرقی خاستگاه تشیع و پرچمدار ارادت به اهل بیت، علی الخصوص سیدالشهدا (ع) است به انتخاب تبریز به عنوان میزبان هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی اشاره و ، بر همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.
استاندار آذربایجان شرقی به شور و اشتیاق هیئت های مذهبی در ایام کرونایی پرداخت و افزود : با نزدیک شدن به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، شاهد افزایش شور و شوق مردم ، جوانان و هیأت‌های مذهبی استان در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم عزاداری هستیم و این شور و شعور به درگاه اباعبدالله واقعاً بی‌نظیر ، کم‌نظیر و واقعا ستودنی است . 
وی در خصوص ستادهای اجرایی و کمیته های تخصصی این همایش نیز تاکید کرد : ستاد اجرایی زیر نظر آقای دکتر مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکیل ، و کمیته ها ، مسئولین آنها و عوامل اجرایی تعیین و سهم هر کدام از سازمان ها و مسئولیت ها مشخص و صورتجلسات آنها برای عملیاتی کردن مصوبات در اسرع وقت آماده شود .
رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما نیز در مورد برگزاری این همایش در تبریز گفت : بنا بر این شد که کمیته استانی با محوریت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی شکل گرفته و تقسیم کار شود و انشالله بعد از قطعی شدن زمان نهایی اجلاس ، دستگاه‌های مختلف مسئولیت های خود را بر عهده بگیرند . 
دکتر محمد مهدی رحمتی مهمترین اصل در این اجلاس را حضور مردمی و هیئات حسینی عنوان کرد و افزود : ما هیچ وقت نمی توانیم کار هیئت امام حسین (ع) را صرفاً دستگاهی و مدیریتی انجام دهیم و امیدوارم بتوانیم اجلاسی در شان مردم آذربایجان برگزار کنیم و هم از لحاظ مناسک اجرایی و هم از بعد رسانه ای کار فاخری را انجام دهیم . 
دکتر مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی هم از برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری این همایش در تبریز خبر داد و گفت : از همین امروز ما وارد فاز اجرایی کار می شویم و با تشکیل کارگروه‌ها و تقسیم وظایف بین دستگاه‌های مختلف اجرایی استان، تلاش خواهیم کرد انشاالله به یاری خدا بتوانیم هفته اول بعد از ماه صفر هجدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی را در استان آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز که یک رویداد مهم ملی و بین المللی است برگزار کنیم .
در این جلسه دستگاه‌ها و ارگان‌های حاضر برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس اعلام آمادگی کرده و با بیان نظرات ، دیدگاه ها و پیشنهادات خود ، تصمیماتی برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر آن اتخاذ شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها