مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر گفت؛

كسب مقام دوم در اجراي تحقق و تعهدات 

شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر؛

مشکلات و موانع تولید بررسی شد

بررسی مشکلات و موانع تولید با حضور نماینده مردم شریف بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در شهرک صنعتی بوشهر۲
کد خبر: ۱۳۲۸۲۸۶

 

 

بررسی مشکلات و موانع تولید با حضور نماینده مردم شریف بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در شهرک صنعتی بوشهر۲
نماینده مردم شریف بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهردر به منظور بررسی مشکلات و موانع پیش روی تولید از دو واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی بوشهر۲ بازدید نمودند.


به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر، جمیری از واحد های تولیدی در زمینه تولید فوم های سقفی و واحد تولیدی دکوراسیون داخلی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه های این صنایع قرارگرفتند.
نماینده مردم شریف بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جریان مشکلات و موانع پیش روی این واحد های صنعتی که شامل مشکل تامین نقدینگی ، مواد اولیه ، بیمه تامین اجتماعی و ... قرار گرفت و قول مساعدت ، پیگیری با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی ذی‌ربط دادند.
در این دیدارصفوی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی نیز بیان کرد : با توجه به شعار تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، برای تسریع در شناسایی و پیگیری هر چه سریع تر موانع و مشکلات تولید هم اکنون با راه اندازی سامانه مانع زدایی،پشتیبانی و رفع موانع تولید و با فراهم امدن این امکان متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات قرارداد خود در این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات قرارداد خود اقدام نمایند تا پس از تایید توسط حوزه تخصصی ارائه خدمت فراهم گردد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها